En dit vind ik nu leuk!

• Tineke

Ik lees veel mee op het prikbord. Veelal komen dezelfde namen voorbij, en ik heb ook wel een vast lijstje van wat ik leuk vind. Heel af en toe komt er een naam bij die ik opeens meer ga weerderen. Maar nu las ik bij Lieve, de naam Jireh. Ik heb er nog nooit van gehoord, en vind hem eigenlijk best wel heel erg leuk!

Dat wilde ik gewoon even mededelen, dat het zo leuk is als je een voor jouw onbekende naam leest, die je leuk blijkt te vinden!

• Lieve!

Wat ontzettend leuk!

Het is inderdaad echt fijn als je weer een naam vind die je niet kent en heel mooi blijkt te vinden.

• Millie

Hoe spreek je Jireh uit?

• Tineke

Geen idee hoe je hem uitspreekt want ik kende hem ook niet, Ik vind hem mooi als Jiere.

• Avalon

Leuk! Dat had ik met de naam Nimra / Nimre die kwam ik tegen via het pb. Nog nooit van gehoord en ik vind 'm leuk!

• Olle

Jireh vind ik ook leuk. Gevoelsmatig zou ik het uitspreken als Jiree. Ik doe ook regelmatig inspiratie op van dit prikbord. Ik lees hier dan ook al jaren en soms is het moeilijk te bepalen hoe een naam nou eigenlijk in mijn systeem is gekomen. Volgens mij zijn Ceder, Lumen en Luteijn echt namen die ik van het prikbord ken. Mogelijk nog meer. En wat het aparte is: voor mij worden dat dus hele normale namen. waarvan ik denk dat iedereen ze inmiddels wel kent en dat ze ook vaker gegeven worden. Blijkt het dus een veel ‘apartere’ naam te zijn.

• Karlijn

Ik had dat met een naam die er wat op lijkt namelijk Jirre.