Olle's afvallers - dag 12

• Olle

Deze worden het ook niet:

Sander

Gies

Roman

Willem

Jochem

Vicky

Holly

Becky

Sally

Molly

Nog 440 te gaan…

• niene

Waar ik benieuwd naar ben, is of de namen in volgorde van ‘leuk’ voorbij komen. Dus vind je de namen van dag 8 bijv. minder leuk dan de namen van dag 11?

• Tineke

Ja ik dacht hetzelfde,

Malou is al weg maar vind ik persoonlijk veel mooier dan de namen die daarna gekomen zijn

• Olle

De namen staan “globaal” op volgorde, maar ik beslis per dag welke 5 ik laat afvallen. Dit omdat het onmogelijk is om standvastig te kunnen zeggen of een naam op plaats 459 of op plaats 474 hoort. De top 500 zou dan namelijk elke dag anders van samenstelling kunnen zijn, maar de kans is klein dat een naam van plaats 459 ineens naar de top 100 zou schieten. Ik blijf elke dag sleutelen aan de lijst (die dus per dag met 5 namen slinkt) maar namen die “afvallen” komen in elk geval niet meer terug.

• niene

Oke, bijzondere keuzes :). Zo zie je maar dat smaken echt verschillen. Ben benieuwd wat je keuze uiteindelijk gaat zijn.

• Olle

Haha, bedenk dat een lijst met 500 namen véél is. ;) Er komen nog heel wat guilty pleasures voorbij voordat ik bij de namen ben die ik écht zou kunnen overwegen. Maar ik vind het een leuk spelletje om uit een lange lijst elke dag 5 namen weg te mogen krassen.

• Marinthe

Oeh, ik zei toevallig gister tegen mijn man dat ik ondanks dat ik een hekel heb aan namen die op een -y- eindigen Sally best een mooie naam vind :D

Ook jammer van Willem, ik houd een zwak voor die naam