Beer. .te hippie achtig?

• -Emmy-

Boris vind ik niet zo leuk, klinkt zo Russisch en vind ik echt iets voor een hond of zo (sorry). Joris en Floris vind ik mooier.

Beer vind ik wel oke, maar ja is het leuk om zo te heten..?

Bjarne betekent ook beer en die vind ik super! Of Bjorn / Björn / Bjørn. Die twee namen vind ik ook heel mooi bij Ka.ja en L.ev passen!

Berdi misschien nog een idee? of Bernt / Bernd?

Misschien heb je hier nog wat aan:

http://www.babybytes.nl/namen/search.php?start=&end=&sex=M&smeaning=beer

• -Emmy-

Lev ook een dier?! Hoe dan?

Edit: O, ja, het betekent leeuw, maar ‘een’ Lev (zoals ‘een’ Beer) is geen dier ;)

• Sulio

Toch is Lev in het Russisch letterlijk een leeuw ;) Maar goed het is natuurlijk een andere taal.

• Maart

Ik vind Beer best leuk, maar meer voor een hond dan voor een kind. In jouw rijtje vind ik 'm daarnaast veel te Nederlands.

Boris vind ik na Kaja en Lev echt een teleurstelling: onze inspiratie voor nóg een orginele naam was op, daarom kozen we Boris.

• Ela

Beer is eigenlijk helemaal niet mijn ‘soort naam’ maar ik vind hem de laatste tijd steeds leuker worden! Zo stoer en toch lief, zie er helemaal zo'n klein mannetje bij rondlopen. Bovendien ben je volgens mij al langer op zoek naar een naam met de betekenis ‘Beer’ en kom je hier steeds op terug, dus ik zou zeggen, ga er gewoon voor! :)

• Puck!

KAJA, LEV & BEER!

Supercombi! :D

Veel leuker dan Boris!