Janneke

• Sandra

Wat vinden jullie van deze naam? Oudbollig of kan het juist wel weer? Ikzelf vind het een leuke naam

• Phlox

Ik vind het nog niet lang genoeg geleden dat deze naam “in” was, dus is het te vroeg voor een come back.

Jansje of Janske of Jans daarentegen zijn zo oud dat ze weer nieuw zijn ;)

• -Emmy-

Best wel leuk :) Ik vind Fenneke, Hanneke en Lenneke leuker geloof ik. Lieneke / Lineke, Lonneke en Sanneke vind ik ook wel oke.

Bieneke, Fieneke en Wieneke kwam ik laatst ook tegen, zijn nieuw voor mij, maar vind ik ook wel leuk.

Ik vind het wel wat hebben :)

Bij veel namen vind ik het zonder de -ke wel mooier en wat meer van deze tijd (Janne, Fenne, Hanne, Lenne, Liene, Lonne, Biene, Fiene - alleen bij Sanneke en Wieneke vind ik 't niet)

• Puck!

Ja, eerlijk gezegd toch wel beetje oubollig..

Terwijl ik juist wel houd van de oubollige namen die nu weer steeds wat meer in opkomst zijn (Gijs/Jet/Noortje/Jan/etc).

Maar Janneke.. net niet..! (voor mij :) )

• Nahariya

Ik vind hem leuk, over het algemeen houd ik wel van namen op -ke.

• Hili

Ik vind -ke namen vaak leuk (Eeke, Mijke, Lieke etc) maar Janneke/Hanneke vind ik oudbollig/saai. Nog lang niet aan revival toe……

Janne vind ik wel erg leuk!

• Olle

Ik vind 'm eigenlijk wel leuk. Zit bij mijn top 500 maar nadert spoedig de afval-race.

• Lieve!

Wat mij betreft kunnen alle namen, maar ik vind dit gewoon een lelijke naam.

• Lizzy27

Janne vind ik een leuke naam, Janneke niet.