Hallo,
Wat vinden jullie van de naam ‘Lode’ voor een jongen? Of toch ‘Rijk’, maar dat wil mijn lief niet.
Groetje
Voor mij is dat een redelijk nieuwe naam en ik vind hem echt vreselijk. Het valt me op dat veel mensen er zo dol op zijn, maar ik vind hem een erg negatieve klank hebben en ik vind hem zwaar en lompig. Rijk vind ik ook niet mooi, ook te zwaar en het woord rijk helpt daar ook niet aan mee.
Ik vind dan Ties of Jesse (vallend in dezelfde categorie namen) veel vrolijker.
Leuk! Veel mooier dan Rijk
Vind het wel wat als ‘dode’ klinken…
Misschien nog ideetjes:
Abel, Art / Ard, Arjo, Arne, Arthur, Axel, Ben, Boet, Bor, Bram, Broes, Deen, Diede, Ebbe, Emiel, Epke, Ewout, Faas, Fabe, Falco, Feike, Filip, PGiel, Gijs, Goof, Goos, Guus, Harm, Heije, Hein, Hessel, Hidde, Hielke / Hylke, Hille, Hugo, Huub, Ibbe, Ids, IJze, Ingmar, Ivo, Jelt, Jibbe, Job, Joep, Joes, Joost, Joppe, Jort, Jorrit, Jos, Julius, Jur, Jurre, Juul, Kees, Kobe, Koen / Coen, Krijn, Lander, Laurens, Laurits, Leon, Lev, Lex, Lino, Loek, Loet, Lukas / Lucas, Luuk, Maarten, Maas, Mart, Mas, Maurits, Max, Mees, Meine, Mel, Melle, Mels, Menno, Ment, Micha, Mick, Moos, Nathan, Naud, Niek, Nijs, Noek, Okke / Ocke, Ole, Olle, Onne, Onno, Oscar / Oskar, Otto, Peer, Pelle, Pepijn, Philip, Pieter, Pim, Pijke, Quirijn, Raf, Ralf, Reen, Reijer, Rein, Reinoud, Remco, Rens, Riemer, Rienk, Rink, Rinke, Rinze, Robbe, Roel, Roemer, Ruben, Rudolf, Rutger, Ruud, Sam, Seb, Sebas, Sef / Zef, Seeger, Sem, Sen, Sibolt, Sieb, Siem, Sietse, Sil, Simon, Sjoerd, Sjors, Stan, Stef, Sten, Teije, Teun, Tibalt, Tibbe, Tiemen, Ties, Tijl, Tijn, Tijs, Tom, Tjeu, Tuur, Twan, Vasco, Vic, Victor / Viktor, Walt, Ward, Werner, Wes, Wessel, Wietse, Willem, Wim, Wisse, Wout / Woud, Wubbo, Ype, Yme
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?