Eventjes mijn 'ideaalgezin' opgeschreven!

• Puck!

… Wat vinden jullie ervan? :)

Loïs G.hita Livia

R.aph Samuel

Noah Doron

L.ivine Sophia L.ilith

Loïs, Raph, Noah & Liv!:):):)

Wow deze combi voelt opeens zo goed! haha. Vooral de eerste vind ik echt mooi bij elkaar: Loïs Ghita Livia… (:D

1. Wat vinden jullie ervan?

2. Wat zouden jullie veranderen?

3. Welke derde namen zouden jullie invullen bij de jongens? Kon geen mooie derde namen verzinnen erbij. Niet té bijbels hoor want vind het nu al best wel bijbels (de jongenscombi's)!

4. Welke namen vinden jullie hier nog meer mooi bij of hoe zouden jullie de combi's maken van dezen namen?

Ben heeeeeeel benieuwd en als je dan je mening hebt gegeven over mijn ‘ideaalgezin’ moet je ook even lekker je eigen ‘ideaalgezin’ neerzetten :D

hihi, nu slapen, x!

(bij paar namen even puntjes er tussen gezet omdat ik niet wil dat die meer gegeven gaan worden :P )

• cdn

ik zou lois zonder puntjes doen.

ghita vind ik niet mooi te hard. livia wel prima alleen later komt er nog n livine.

dat vind ik teveel op elkaar lijken ook al zjjn ze niet allebei roepnaam.

raf leuker dan raph. ik zou zelf gewoon rafael doen en in de spreektaal afkorten tot raf. samuel vind ik mooi.

noah ook en doron is ook wel leuk vind ik.

van je laatste naam vind ik alleen sophia ok.

ik zou doen

lois daphne

raf samuel

noah doron

……

die laatste vervalt bij mij want ik zou nooit twee kids met dezelfde letter laten beginnen.

• niene

Vind Livine Sophia prachtig! De andere namen zijn niet mijn smaak.

Als roepnaam vind ik Liv dan weer niet zo mooi.

• Nirel

Het is een goed lopende combi geworden!

Inderdaad vooral de eerste loopt erg goed.

Ik weet alleenook niet of ik loïs en Liv wel in één gezin vind passen afzonderlijk wel heel leuk!

Noah doron ook heel erg mooi, je moet er alleen wel tegen kunnen dat het doms onduidelijk is voor mensen of het nu om een meisje of jongen gaat, om die reden zou de naam voor mij afvallen. Een leuke 3e naam ernaast; Eleazar?

Raph samuel is eigenlijk niets mis mee, geschreven als Raf vind ik hem iets leuker misschien. 3e naam vind ik lastig, luthijn? Die vind ik trouwens sowieso wel in jou rijtje passen!

Mijn

Ideaal gezin doen we maar even niet, moet wel een verassing blijven wat de namen voor de kleine zijn;)

• Olle

Ik vind dat de namen goed bij elkaar passen en ook de 2e en 3e namen klinken leuk bij de eerste naam!

Zelf zou ik Raph liever schrijven als Raf.

Ideetjes voor 3e namen bij de jongens:

Raph Samuel Yorai

Raph Samuel Ferran

Raph Samuel Farouk

Noah Doron Casimir

Noah Doron Mikai

Noah Doron Olivier

Van de 2e en 3e namen die je zelf hebt gekozen vind ik Livia en Sophia leuk, Samuel en Lilith redelijk, Ghita en Doron niet leuk.

Wat vind je van Finn, Mathis, Inti of Isto voor een jongen?

Of van Coco, Cleo, Yentl of Yaël voor een meisje?

Hoewel wij waarschijnlijk maar 1 naam zullen geven, vind ik het wel leuk om voor de fun een “ideaalgezin” met veel kinderen te bedenken, die ook twee namen krijgen. Puur alleen afgaande op mijn eigen smaak:

- Floris Julius

- Pepijn Olivier

- Juliëtte Emilie

- Frédérique Sophie

- Laurens Thijmen

• Anoukiej

Loïs G.hita Livia

R.aph Samuel

Noah Doron

L.ivine Sophia L.ilith

1. Wat vinden jullie ervan?

Loïs & Liv samen vind ik ook iets minder mooi. De combi's wel allemaal mooi!

Ghita is niet mijn favoriete naam, maar past in deze combi wel erg goed!

Verder vind ik Raf mooier dan R.aph. Sophia, Loïs en Liv vind ik afzonderlijk echt prachtig!

2. Wat zouden jullie veranderen?

Hmm ik zou er sowieso Raf Samuel van maken! Verder geen Loïs en Liv als zussen! =)

3. Welke derde namen zouden jullie invullen bij de jongens? Kon geen mooie derde namen verzinnen erbij. Niet té bijbels hoor want vind het nu al best wel bijbels (de jongenscombi's)!

Hmm derde namen wel erg lastig!

Misschien:

R.aph Samuel Julius of R.aph Samuel Pepijn of R.aph Samuel Fedde

Noah Doron Bastiaan of Noah Doron Fabian of Noah Doron Julius

4. Welke namen vinden jullie hier nog meer mooi bij of hoe zouden jullie de combi's maken van dezen namen?

Misschien: Elin, Inte, Inse, Ise, Juna, Juno, Niké, Yaël, Abel, Tibo, Otis & Seth

In mijn eigen ideaalgezin staan eerste namen wel redelijk vast.

Als 2e / 3e namen wil ik graag vernoemen, maar dat ga ik hier niet doen!

Hier kies ik gewoon nog een paar prachtige namen als 2e / 3e namen.

Aaron Fabian Leander

David Julius Bastiaan

Bente Valerie Juliëtte

Sarah Olivia Willemijn

Janoe Sophia Isabella

• Millie

Mag ik vragen waarom je voor de schrijfwijze Ghita kiest?

• Puck!

Tuurlijk! Ooit heb ik die naam zo ergens gelezen. Weet oprecht NIET meer waar.

Daarom zit die naam op die manier in mijn hoofd.

Wel laatst gehoord dat iemand uit Duitsland ‘Gitta’ heet; zelfde uitspraak. Toen gaan nadenken. Maar vind Ghita toch het mooist. Gita kan dan ook nog.. maar voelt voor mij toch niet compleet! haha.

THanks voor alle reacties trouwens! :) x!

• Puck!

wat leuk, heb het opgezocht en het stamt dus af van ‘marguerita’ en een heel naast familielid van mij heet margaretha..! hihi, nice to know :) x

http://www.thinkbabynames.com/meaning/0/Ghita