Kleintje op komst!

• Lola

Proficiat!!

Erg benieuwd naar jullie meisjesnamen :)

Floris de leukste jongensnaam!!!

• Nannoniem

Gefeliciteerd!

• Olle

Jur vind ik ook heel leuk! Jurre ook wel trouwens, maar niet zo leuk als Jur.

Stach vind ik mooi, maar iets “zwaars” hebben.

Thijmen maakt trouwens ook wel kans denk ik. Die vinden we allebei wel mooi.

Bij de meisjesnamen vind ik zelf Juliëtte, Frédérique en Mathilde erg mooi.

Namen op het lijstje van mijn partner o.a. Tess, Isa, Lynn.

Maar we hebben ook nog een gedeelde favoriet die ik niet bekend maak. ;-)

• Olle

De naam Olle wordt het trouwens ook niet. Die heb ik een tijdje lang bovenaan mijn lijstje gehad en toen ik een nick zocht om mee te forummen koos ik die, maar is door mijn partner echt heel erg afgeschreven. Maar inmiddels zit ie ook niet eens meer bij mijn eigen top 10.

• Sophéa

Heeee volgens mij ‘ken’ ik jou van een ander forum, en weet ik via daar al even dat jullie een kleintje verwachten :)

Alsnog gefeliciteerd natuurlijk!

Lastig als je zulke verschillende namensmaken hebt. Juliëtte of Tess en Floris of Raf zijn toch wel heel andere namen!

• gina

hallo

gefeliciteerd als je wil weten wat je zal verwachten kun je ook naar bakerpratjes kijken

dit is serieus echt waar ik was 21 jaar en een dochter gekregen in maart klopte prezies

en daar na met mijn 27 jaar kreeg ik een zoon in december klopt oook prezies

je hoeft alleen maar naar je leeftyd tekijken nen de geboorte maand

veel succes met verwachten van namen keuze

Floris, Laurens Pepijn zijn leuke namen tip je kan ook combineren als je 3 namen by klanken dat het ook goed aan hoord by de achter naam

groet gina

• Ela

Gefeliciteerd! Ik vind vooral Floris en Pepijn erg mooi! :)

• Anonimus

Gefeliciteerd :)! Ik had al zo'n vermoeden ;).

Ik ben benieuwd wat het wordt!

• Lizzy27

Proficiat.

Ik ben niet echt fan , van zowel jouw namensmaak, als die van je man. Maar Floris vind ik wel de leukste van de lijstjes. Ik krijg altijd zo'n vrolijk gevoel bij het horen van die naam….

• Millie

Oh gefeliciteerd!! Klopt het dat jullie heel hard hoopten op een kindje?

Floris vind ik ook een geweldige naam!!