Tweede naam bij Philou

• Nahariya

Ik vind Vlinder geen mooie naam en moet daarbij ook een een overleden kindje denken, maar los daarvan vind ik de combi Philou Vlinder wel kunnen. De V bij vlinder stoort mij helemaal niet. Ik vind het wel een goede combi.

• Ela

Ik vind Vlinder een echte ‘hippie’ naam, erg zoetig. Dus voor een meisje op blote voetjes met bloemetjesjurken en vlechtjes in het lange blonde haar, die op zondag met papa (eveneens lang haar en een rafelige spijkerbroek) gitaar gaat leren spelen om het kampvuur.

Dit is wat mij betreft overigens zeker niet per se negatief, ik hou er zelfs wel van :). Maar ik zou alleen zo'n soort naam kiezen als je zelf ook echt zo bent.

• gina

hallo

als ik een naam zal doen zal ik dan kijken wat er past bij de achter naam past dat het niet houterig uit pakt

dit is best een leuk naam philou maar vlinder nee dat staat niet misschien word hij of zij wel gepest dat je achteraf wel spijt van zal hebben 1 naam is toch oook corect fantastiche met de achter naam er by wat wil je nog meer jha jullie moeten het naam geven jullie hebben het voor het zeggen veel succes met het naam keuze

groet gina

• Millie

Philou Marin

Philou Malin

Philou Yaël

Philou Juliëtte

Philou Florine

• Babet

Philou Vlinder vind ik waanzinnig mooi. Beide namen vind ik iets liefs hebben.

• Vesper

Volgens mij heet de dochter van Isa Hoes Vlinder, kvind dat juist een ongelofelijke stoere vrouw, helemaal geen geitenwollensokken-ecoverhaal

• Olijf

Hele mooie combinatie. Ik zou de namen omdraaien, Vlinder Philou, dit vind ik prettiger klinken.

• mk

Beide mooi, zowel afzonderlijk als samen. De f en v klank maakt het juist mooi. Ik vind wat Olijf zegt wel kloppen, klinkt wat beter qua cadans.

• Marieke72

Super leuke en vrolijke combinatie. Zoet, dat wel maar het heeft zeker wat. Vooral als je van lief en zoet houdt :) DOEN!

• Anja

Heel erg mooi! Lief, vrolijk en sprankelend. Zeker de combinatie van deze 2 namen.