Ik vind Vlinder geen mooie naam en moet daarbij ook een een overleden kindje denken, maar los daarvan vind ik de combi Philou Vlinder wel kunnen. De V bij vlinder stoort mij helemaal niet. Ik vind het wel een goede combi.
Ik vind Vlinder een echte ‘hippie’ naam, erg zoetig. Dus voor een meisje op blote voetjes met bloemetjesjurken en vlechtjes in het lange blonde haar, die op zondag met papa (eveneens lang haar en een rafelige spijkerbroek) gitaar gaat leren spelen om het kampvuur.
Dit is wat mij betreft overigens zeker niet per se negatief, ik hou er zelfs wel van . Maar ik zou alleen zo'n soort naam kiezen als je zelf ook echt zo bent.
hallo
als ik een naam zal doen zal ik dan kijken wat er past bij de achter naam past dat het niet houterig uit pakt
dit is best een leuk naam philou maar vlinder nee dat staat niet misschien word hij of zij wel gepest dat je achteraf wel spijt van zal hebben 1 naam is toch oook corect fantastiche met de achter naam er by wat wil je nog meer jha jullie moeten het naam geven jullie hebben het voor het zeggen veel succes met het naam keuze
groet gina
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?