mees
rafael
benjamin
jack
james
ilan
victor
Een kind beschrijven vind ik ook moeilijk maar ik kan wel mijn eerste associatie geven
mees -modenaam
rafael - eigenlijk een prachtige bijbelse naam, maar nu sterke voetbalassociatie, beetje ordi.
benjamin -klassiek, bijbels
jack -naam voor een hond
james -DE naam voor een Engelse butler . Dus brits, ook wel netjes.
ilan - geen idee, nooit van gehoord.
victor - internationaal, overal goed uit te spreken, prima ‘gewone’ naam.
mees – ik denk nog steeds aan dat jongetje uit het zakmes, ik ken geen Mees persoonlijk. Echt een naam van nu.
rafael – ik ken een rafael die helemaal niet ordinair is, maar vind het toch een ordinaire naam.
benjamin – een beetje saai
jack – wel stoer, beetje hip, ietsje richting ordi.
james – mooie engelse naam, voor een engels kind mooier dan voor een nederlands kind
ilan – oost-europeesachtig. Ken de naam niet.
victor – heel braaf, ik vind het niet heel geschikt voor een kind.
mees Een vinexwijk naam
rafael voetbal/ ordi
benjamin supernaam voor een ondeugd.
jack Stoer jong beetje ordi
james Een beetje oubollig ( en ik had een langharige teckel die zo heette)
ilan Oud klasgenoot van mij heet zo, is een joodse man, leuke herinneringen aan , ik zie dus een spontane grote knul.
victor Stoer, beetje kak, echt een naam voor mij
mees: Leuk, beetje alternatief joch. Amsterdams. Slim, taalkundig, lief, zachtaardig
rafael: Ik begin 'm door de oordelen hier toch ook ordinairder te vinden. Jammer, want eigenlijk vind ik dat niet…
benjamin: Sportief, blond, sterk kind dat stevig in zijn schoenen staat. Leuk joch.
jack: Buitenspeelkind, klein beetje brutaal, maar niet echt ordinair. Gewoon niet op zn mondje gevallen
james: Eigenlijk alleen leuk voor een Engels kind of een kind met Engelse roots. Beetje een stil kind, wel aardig.
ilan: Druktemakertje.
victor: Intelligent jongetje. Beetje kak.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?