Bijzondere combinatie

• Millie

Ik heb ze via Google ook gevonden.

Het is misschien een rare opmerking en ik hoop dat niemand deze verkeerd opneemt, maar ik merk zo'n immens verschil tussen de namen van hun geboren kinderen en de namen van de kinderen waarbij ze een miskraam heeft gehad..

• Nahariya

Klopt, dat viel mij ook op. Totaal andere stijl.

• Marloes mv C+R

Sorry hoor, ik zou niet na 5 wk zwangerschap een naam bedenken voor een kindje. Dat gaat wel ver….

• Marloes mv C+R

Ik ken trouwens een Kleis, dat vind ik mannelijker lijken dan Cleijs, wel mooi, maar dan weer meer voor een meid.

• Maart

Immeine vind ik best wat hebben, maar niet als roepnaam. Andere 2 zijn niet mijn smaak.

Uit nieuwsgierigheid ook even het blog opgezocht maar daar heb ik eigenlijk geen woorden voor ::o

• anoniem

IK vind het lelijke namen, Immeine het minst, maar ik begrijp gewoon nooit waarom je jezelf zo op een blog zou willen zetten en met kinderen nog wel, die hebben er helemaal niet om gevraagd.

Voor mij is er ook nog zoiets als PRIVË. Het zou mij ook niets interesseren om (buiten namen dan) zo'n blog te gaan lezen en op te antwoorden.

• Maren

Inderdaad een rare blog. Uit nieuwsgierigheid heb ik m ook maar opgezocht.

Ik vind het een vreemd verhaal. 5 miskramen in nog geen twee jaar. Misschien zijn die namen vernoemingen naar iemand?

Niet zo leuk voor de kinderen dat alle informatie over hen op internet staat.