Ik zal er ook uitleg bij geven.
Lucy 3 (ik vind het echt geen mooie naam, maar ook weer niet zo lelijk dat het een 1 verdient)
Lucie 4 (met ie toch wat mooier dan met een y maar de klank spreekt me nog steeds niet aan)
Lou 6 (het heeft wel iets, maar ik zal het zelf nooit kiezen. Ik vind het toch wat onaf, er hoor voor mijn gevoel nog iets voor.)
Rava 7 (de klank vind ik heel mooi, en voor een ander vind ik het wel een leuke naam)
Lotis 9 (heel erg mooi. Alleen Lotus nog net een stukje mooier, daarom een 9 en geen 10)
Hedda 1 (deze vind ik te hard en echt niet mooi)
Mae 5 (klank niet verkeerd, maar het is toch niet helemaal mijn ding)
Berit 2 (te hard, over het algemeen ben ik geen fan van de beginletter B bij meisjesnamen)
Vere 6 (ik zou het zelf schrijven als Veere, nu lijkt het net Vera met een typfout. Hoewel Veere weer lijkt op Veerle met een typfout. De klank vind ik wel mooi)
Serra 8 (nog nooit van gehoord, maar ik vind hem mooi!)
Luz (luus) 4 (ik hoor alleen maar het Spaanse woord voor “licht”)
Nele 4 (ook niet echt mijn ding, maar niet heel lelijk)
Silke 10 (ik zou hem zelf niet kiezen omdat het geen naam is voor een kindje met buitenlands bloed, maar als ik van Nederlandse afkomst was geweest zou Silke bovenaan mijn lijstje staan)
Farah 10 (en dit is een naam die nu hoog in mijn lijstje staat, maar geen mogelijkheid meer is omdat het rijmt op de naam van mijn oudste. Maar ik ben groot fan van namen op -ara)
Tara 10 (hier dus hetzelfde, namen op -ara vind ik prachtig)
Ben 9 (heel mooi, maar wel als roepnaam bij Benjamin)
Benjamin 10 (hier een serieuze kanshebber geweest, ik vind het een mooie, serieuze naam)
Bent 8 (niet verkeerd, maar ik zie in eerste instantie Bente met een typfout)
Sam 1 (saai, ik hoor deze naam echt overal)
Loek 4 (ik ben niet zo'n fan van de oe-klank)
Gijs 10 ( heel leuk, zelfde verhaal als bij Silke)
Ravid 7 (klinkt leuk, maar ik geef toch de voorkeur aan David)
Arthur 7 (niet helemaal mijn ding, maar wel een mooie klassieke naam die ik leuk vind bij een ander)
Ceder 5 (aan deze naam kan ik maar niet wennen)
Flor 1 (nee niet mooi, het klinkt als een meisjesnaam en ziet eruit alsof je bij Floor een o bent vergeten te typen)
Fos 1 (Vos met een typfout? Nee ik vind dit geen naam)
Louis (loe-is) 4 (een klassieker, niets verkeerds aan. Maar niet mijn smaak)
Louan 3 (deze kende ik nog niet, maar hij spreekt me niet aan)
Jonas 7 (ik geef persoonlijk de voorkeur aan Jonah, maar Jonas is ook niet verkeerd)