Welke naam leuk bij..

• Kippetje

David, Julia, Florian en Lucas… ( Het is niet van toepassing, maar wat vinden jullie hier leuk bij passen? )

Voor een meid ben ik eigenlijk zo klaar, er zijn een paar namen die ik al jaren geleden helemaal geweldig vond al zijn er nu wel twee van afgevallen,

op het moment dat Julia geboren werd was het nog geen top tien naam en ik heb geen idee hoe dat zat bij Lucas ruim zes jr geleden, maar dit is wel de reden dat

Emma-Sophie voor ons waarschijnlijk zal wegvallen. Verder vind ik Madelief, Josefien (mooier Josephine maar voor een kind niet te schrijven en altijd spellen) Christina, Olivia erg lief/mooi.

Voor een jongen kom ik niet verder als : Maurice, Oscar of Hugo…

• Tineke

Ik vind Jozefien leuk! Nog leuker als Josephine. Altijd spellen is misschien vervelend, maar schrijven hebben ze naar mijn idee zo onder de knie. Ik vind het een mooie klassieke naam die niet veel voor komt, bij ons dan.

Voor een jongen misschien

Lothar

Matthis

Tobias

Silvijn

Joas

Jonah

Phillip

Nander

• Ela

Grappig dat je zegt dat je Josephine altijd zou moeten spellen. Ik zie het juist andersom.Josephine is voor mij zonder twijfel de ‘logische’ spelling dus Josefien zou voor mij afvallen omdat je juist dan altijd moet zeggen 'Josefien met een F". Het zou anders niet in mij opkomen om het zo te schrijven.

Hoe dan ook vind ik dat je een erg leuke smaak hebt. Allemaal prachtige meisjesnamen! Voor een jongen ben ik erg weg van Hugo. Verder nog:

Berend

Alexander

Christiaan

Frederik

Quinten

Olivier

• ~{Heidi}~

Benjamin :P

Mathias

Thijmen

Daniël/Daan

Silvan

Renzo

• Cxx

Mooie namen!

Ik vind er Olivia en Madelief super bij passen.

Hugo past er ook goed bij.

Verder nog:

Olivier

Benjamin

• Cxx

Die laatste 2 waren al genoemd zag ik ;)

• Kippetje

Benjamin zal een tweede of derde naam worden ;)

• Kippetje

Lucas heeft als tweede naam Olivier, was een naamgrapje, hij is ons vierde kindje ;)

• Kippetje

Lothar te hard

Matthis dan liever Matthijs

Tobias nms

Silvijn mooi alleen niet in combi met onze achternaam

Joas die gaat op het lijsteje

Jonah twijfel…

Phillip nms

Nander nms

Bedankt!

• Kippetje

Berend Die gaat geheid gepest worden met dat liedje…

Alexander Erg mooi staat erbij , ook mooi Xander.

Christiaan Ook mooi.

Frederik nms dat word Fred :D

Quinten Nee nms

Olivier is de tweede naam van Lucas :D

Bedankt!!