Tibbe en Inanna

• Tineke

Ik vind de naam Tibbe toch wel erg leuk voor een jongen, of vinden jullie hem meer bij een hondje passen?

De naam Inanna kwam ik zopas ergens tegen en ik moest er even over nadenken wat ik eigenlijk van die naam vindt. Jullie?

• Millie

Tibbe mooi.

Innana vind ik passen in de ‘i’ mode; Iluna, Inoa, een I als eerste letter gebruiken en voor een bestaande naam plaatsen..

• Madelief mv 1

Moest je daar over denken? Ik vind hem echt niets… en ook echt een beetje fout… Inanna? In-Anna? Wordt echt wel een beetje een pestnaam bij de wat oudere kinderen ben ik bang.

Tibbe is leuk!

• Moa

Ik vind Tibbe wel oké, maar niet echt super.

De andere naam vind ik absoluut niet mooi.

• Lizzy27

Innana vind ik helemaal niks; Past wel mooi in het rijtje van Iluna, Iliana, enz….

Tibbe vind k best wel leuk voor een ander, al vind ik Tiebe mooier.

• Olle

Ik vind Tibbe niet echt een mooie naam, maar ook geen lelijke naam. Hij komt voor in mijn persoonlijke top 500, maar staaat daar wel op nummer 418. Niet echt erg hoog dus. ;)

• Maart

Ik vind Tibbe echt één van de meest kinderachtige jongensnamen die ik ken. Voor mij valt hij in de categorie Pluk en Puck. Ondanks (of misschien wel dankzij, het is natuurlijk een kinderboek!) Theo Maassen in ‘Minoes’ kan ik me geen stoere volwassen vent voorstellen bij de naam.

Inanna vind ik gezocht en gekunsteld.

• -Emmy-

Tibbe vind ik super!

Inanna niet, omdat ik Nanna ken. Dan is Inanna raar :p

Nanna vind ik wel super leuk.

Ook leuk bij elkaar: Tibbe en Nanna! :)