Bobbie

• Avalon

In tegenstelling tot de rest vind ik Bobbie wel heel leuk.

Komt ook doordat ik een hele leuke hockey Bobbie ken, als ze groter wordt een echte vamp :)

En alles behalve ordinair!

• Phlox

Je kan ook een andere naam gebruiken, waarbij je bobbie als roepnaam gebruikt: bv. Roberta of Robin of Barbara. Of je gaat voor een naam als Bowie, Bowi, Bo, Bodil of Bonnie,

• Sarah

Ik vind het juist een stoere en lieve naam! Helemaal niet ordinair.

• Olle

Ik vind 'm ook totaal niet ordinair. Gedurfd, dat wel. Maar meer in de zin van “lekker hip”. Leuk! Hier krijg ik hem er vast niet door. :D

• Vleerkipje

Bij Bobbie denk ik aan een hond

Bij Bobbie denk ik aan een britse politieagent

Bij Bobbie denk ik "kinderachtig.

Bij Bobbie denk ik aan pesten (wordt Boobie)

Ik vind het buiten deze dingen geen leuke naam, beetje ordi en kinderachtig.

Ons kindje wordt een halfbloedje Indisch. Ik vind Bobbie daar wel bij passen, wat vinden jullie?

Ik vind Bobbie daar juist helemaal niet bij passen :)

• Avalon

Die ordi associatie daar snap ik niks van.

Wij wonen in een vrij hoog “hockey - gehalte” deel van het land en hier gaat Bobbie hand in hand met Teddy, Sarah, Puck, Kiki, Noortje, Sophie, Fréderique, Wies & Sterre het veld op. :D

• Ela

Tja, Teddy en Puck vind ik ook ordinair. En Wies en Sterre zijn typisch namen van mensen die heel graag hip willen zijn.

Het hangt er nogal vanaf wat je als ‘hockey’ beschouwt. Er zijn namelijk behoorlijk veel mensen die zichzelf dat vinden terwijl ze het absoluut niet zijn :D. De daadwerkelijk “chique” mensen die ik ken zouden hun kind in ieder geval nooit zo noemen, die hebben kinderen met namen als Alexander, Olivier, en Eliane. Wies, Joep of Bobbie is echt ondenkbaar.