Aparte namen... (??)

• Madelief mv 1

Ik zit veel op een gewoon forum… en dan vraag je om aparte namen… en wat krijg je dan te horen?

Cas Liam Fynn devy Levy Joël Bram Mick Jonne Jack Jesse

Aiden Tibbe Wiebe Jelle thomas Sebas Luca Luke lucas collin thieme

Ben ik nou de enige die dit NIET apart vind?

Of zijn “wij” op dit forum gewoon het apartst?

• Nahariya

Dat zijn mensen die zich nooit met namen bezighouden. Die kennen niet meer dan dit.

• ~{Heidi}~

Heel apart die namen ;)

Ik hou ook wel van aparte namen, die van mn zoon komt ook niet veel voor.

En, wat voor mij apart is kan voor een ander heel normaal zijn, door bijvoorbeeld een andere cultuur.

• Millie

Lucas een aparte naam… Vreemd!

• Olle

Dat krijg je inderdaad als mensen zich nooit met namen bezighouden. Zo weet ik ook dat heel veel mensen (en het schijnen vooral mannen te zijn) die wanneer mensen over een naam voor hun baby gaan nadenken echt serieus menen dat Erwin, Marco, Monique, Nicole en Daniëlle nog steeds de namen zijn die NU popualair zijn. En over Finn, Raf, Levi / Ninthe, Liv en Elin zeggen: “Nee, die naam vind ik veeeeel te apart!” Terwijl die anno 2013 toch echt veel populairder zijn.

• Madelief mv 1

hahaha ja dat ken ik! Mijn man kwam 6,5 jaar geleden met de naam: Monique voor een meisje!!!!

• Millie

Haha, wat grappig :-)

• Vleerkipje

Geen van die namen is ook maar een greintje apart =-)

Maar als je je niet met namen bezig houdt, wat geldt voor de meeste mensen,

kan ik me wel voorstellen dat je dit al apart vind. Dus ik vind het niet raar of zo.

Mensen met een namenobsessie…die zijn pas raar :D;)

• Persansept

Idd veerkipje, ik word ook vaak voor gek verklaard! namenobsessie dat is raar!.

Maar er zit inderdaad geen enkele aparte naam bij.

• Marieke72

Apart dat je dit vraagt, want het antwoord kan je wel raden op dit forum ;):P