Stijn of Niek bij achternaam

• Even anoniem

Wij vinden Niek en Stijn twee hele leuke namen.

Maar onze achternaam is k.lein.jan.

Vind je dat dat kan??

(Ivm rijmen van Stijn en zelfde laatste en eerste letter van Niek)

En welke naam vind je het leukst??

Er zou in ieder geval nog een tweede naam tussen komen, maar die spreek je niet dagelijks uit natuurlijk

• Maart

Ik vind Niek echt niet lekker klinken met jullie achternaam, dat zou ik zelf echt nooit doen (terwijl ik het wel de leukste naam vind maar de combinatie vind ik onoverkomelijk)

Stijn ook niet helemaal ideaal maar wel stukken beter dus dan zou ik voor Stijn gaan.

• mam86

beide beetje minder in combi met de achternaam idd.

• Nahariya

Stijn combineert iets minder goed vanwege het rijmen, maar ik zou het er niet om laten. Met Niek heb ik geen problemen.

• JE

Ik vind beide namen niet storend met jullie achternaam. Als het K.lein was geweest dan was Stijn voor mij afgevallen maar zo zou het voor mij geen probleem zijn.

• Vleerkipje

Ja, ik vind dat beide kunnen, geen probleem :)

• Ela

Ik vind ook dat je geen van beiden hoeft te laten schieten hiervoor. Niek vind ik zelf een leukere naam en mooier met de achternaam.

• Maarten

Niek K.leinjan vind ik niet goed klinken. Als hij dan zijn naam zegt, wordt het “niekleinjan”, waardoor niet goed te verstaan is wat nu zijn voornaam en wat zijn achternaam is. (Niek Leinjan? Ni K.leinjan?)

Met Stijn heb ik geen probleem.

• -Emmy-

Stijn zou ik inderdaad niet doen, Niek vind ik prima kunnen.

En dan vind ik Niek ook nog een veel mooiere naam dan Stijn.

Dus ik zou gaan voor Niek ;)

• Karlijn

Beide namen klinken goed bij jullie achternaam!

Als het idd K.lein was geweest was Stijn niet leuk erbij maar met jullie achternaam kan het allebei prima.

Mijn voorkeur gaat uit naar Niek.