Drie namen met Boris als roepnaam

• Suzannah

Mijn man en ik worden steeds enthousiaster over de naam Boris voor onze eventuele derde zoon! (we weten het geslacht nog niet voor 100% natuurlijk)

Ik had zo mijn twijfels of de naam wel bij de andere twee boys zou passen, maar jullie hebben mijn twijfel weg genomen! :)

Mijn andere zoons hebben ieder 3 namen (roepnaam, Bijbelse naam en vernoeming) en we willen ons derde jongetje dus ook 3 namen geven. De vernoeming moet een combi zijn tussen W.ilma en M.erle. Iemand opperde al “Wilmer” wat ik in eerste instantie niet mooi vond, maar in combi met Boris eigelijk best stoer.

Nu wil ik er graag nog een Bijbelse naam tussen. De namen Samuel en David zijn al vergeven aan onze andere twee zoons.

Hebben jullie wat ideeen? :)

• cdn

Boris Levi Willem

Boris Jonathan Willem

Waarom vernoem je 2 vrouwen

• Suzannah

Het is niet Willem, maar Wilmer :)

Het zijn mijn moeder en schoonmoeder die ik wil vernoemen. Onze twee vaders hebben we bij onze jongste zoon vernoemd en de derde naam van onze oudste zoon is de naam van een overleden beste vriend van mijn man. Dus nu zijn de moeders aan de beurt :)

• Nahariya

Boris Daniël Wilmer

Boris Ruben Wilmer

Boris Lucas Wilmer

Boris Jonas Wilmer

Boris Noah Wilmer

Boris Ethan Wilmer

Boris Judas Wilmer

Boris Ezra Wilmer

Boris Aaron Wilmer

Boris Izaäk Wilmer

Boris Micha Wilmer

Boris Jozua Wilmer

Lastig om iets te vinden wat echt mooi staat tussen Boris en Wilmer.

• cdn

hoe vind je Levi of Jonathan

• Kaat

Een naam met drie lettergrepen lijkt mij mooi, bijvoorbeeld zoals al genoemd Jonathan of Daniël. Drie lettergrepen geeft een mooi ritme vind ik. :)

• Maren

Boris Benjamin Wilmer

Boris Aram Wilmer

Boris Michaël Wilmer

Boris Aaron Wilmer

Boris Seth Wilmer

Boris Jonathan Wilmer

• Suzannah

Klopt Kaat, ik merk ook dat een naam met drie lettergrepen het mooiste loopt! Vind Samuel nog steeds zo mooi, maar dat is al de tweede naam van K.aja :)

Mijn neefje heet Nathan, dus weet niet of Jonathan zo leuk is…of misschien juist wel! Even over nadenken….Daniel vind ik te “normaal” :)

• Suzannah

Benjamin vind ik trouwens ook een leuke! Aangezien dit ons laatste kindje gaat zijn.

• Avalon

Boris Jonathan Wilmer

Boris Benjamin Wilmer (misschien iets te twee b's achter elkaar?)

Boris Filemon Wilmer

Boris Raphaël Wilmer

Boris Ismaël Wilmer

Boris Daniël Wilmer

Boris Efraïm Wilmer / Boris Ephraïm Wilmer

Boris Elijah Wilmer

Boris Joshua Wilmer

Boris Gideon Wilmer

Boris Isaja Wilmer

Boris Michaël Wilmer

Boris Simeon Wilmer

misschien zit er iets tussen?