Dank voor jullie reacties. Tja….ik vind het deze keer zo moeilijk mocht het wederom een jongetje zijn…..Enkel voor de naam hoop ik daarom op een meisje haha, verder maakt het me eigenlijk niks uit!
Sulio: Ik zou heel graag Cas willen, dat vind ik namelijk echt een hele leuke naam en super passen bij de andere namen maarrrrr….cas betekent in het Frans ‘geval’ (je weet wel… En cas d'urgence) dus in elk geval zouden we het dan als Cass moeten schrijven en dat vind ik dan weer niet echt mooi en bovendien betekent ‘casser’ in het Frans ‘iets kapot maken’ dus mijn man roept weleens tegen 1 van onze zonen: tu casse tout! (je maakt alles kapot) en dan hoor je geen verschil tussen de naam Cass of het werkwoord dus dan is het toch een beetje een vreemde naam voor hier .
Verder vind ik Jip heel erg leuk, maar misschien te kinderachtig voor volwassen man….Bovendien ben ik bang dat de mensen hier het als JIEP gaan uitspreken en dat vind ik dan weer lelijk!
Mijn man wil heel graag Storm. Voor een vierde vind ik dat best een leuke naam, past ook wel bij de andere namen qua klank maar het is niet DE naam voor mij (maar ja soms denk ik, laat ik mijn man nou ook een keertje laten kiezen ).
Sam en Max vind ik leuk maar wel doodgewoon naast de andere namen voor hier dan heh! Bram zou dan weer wel kunnen…
Abel vind ik leuk maar ja, dan spreken de Fransen het uit als A-bèl en tja…..dat vind ik dan weer lelijk….
Niels ook leuk maar vindt manlief niks.
Steyn (ik denk dat we het voor hier op deze manier moeten schrijven) leuk, maar de ij blijft moeilijk hier!
Miel vind ik leuk maar ja dat betekent ‘duizend’ (mile) hier……of anders ‘honing’ zoals ik het heb geschreven.
Jop is misschien nog een optie maar geen echt YES gevoel.
Ole ook wel leuk maar hier wordt dat Olle en sowieso heb ik geen echt YES gevoel….
Guus vind ik ook leuk maar dat vindt mijn man qua uitspraak teveel op Joes lijken .
Wolf vind ik echt een leuke naam, maar past minder bij de andere namen.
En dan vind ik Tibbe of Jibbe nog erg leuk maar hier wordt dat dan weer Tiebe en Jiebe……………..
Kijk er blijft weinig over en ik ben bang dat we echt geen andere naam opeens vinden die ik nog niet ken en die goed past bij de andere namen!!!!
HELP!!!! Ik heb namelijk echt het gevoel dat het weer een jochie wordt ! Mochten jullie nog goede ingevingen hebben….graag! THANKS