ingevuld….jammer dat alle échte leuke namen afgevallen zijn
Jammer dat jullie toppers er al uit zijn. Maar dat is natuurlijk wel een beetje het spel, dat er namen uit gaan. Ik houd rekening met de gemiddelden en jullie favorieten zijn blijkbaar niet de gemiddelde favorieten .
Ergens is het natuurlijk ook wel een “stom” spel, de smaken lopen erg uit een dus er zullen steeds mensen zijn die de naam die uiteindelijk wint helemaal niet mooi vinden. Maar ik vind het wel leuk om te zien welke namen leven op het prikbord en het gaat dus niet puur om de “winnaar”, maar gewoon om het plezier van het invullen en er mee bezig te zijn. Hoop ik.
Ik vind het ook leuk om in te vullen, en wie er uiteindelijk wint maakt niet uit.
Als jouw naam niet wint is dat gewoon geen gemiddeld popualire naam op het prikbord. Er buiten misschien wel…
Ik vind het wel grappig dat ik juist door dit spel de naam Maeve zo leuk ben gaan vinden, ik heb hem niet zelf genomineerd, zag hem een aantal keer voorbij komen en dacht het is wel een erg leuke naam …
Tja, mijn eigen topfavorieten zijn er ook voor een deel al uit. Daarentegen zijn ook juist de namen die ik vreselijk vind er allemaal al uit.
Ik denk dat je dat juist krijgt met andere namenliefhebbers; veel mensen hier houden van wat apartere namen, en dan liggen smaken wat sneller uit elkaar.
Overigens had ik Olivia genomineerd, maar ik had zelf niet zo door dat die hier zo populair is?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?