De resultaten van de eerste ronde zijn bekend .
51 mensen hebben gestemd! Erg leuk . Ik hoop dat iedereen enthousiast blijft.
Ik heb iedere “Niet leuk” een gewicht van 1, “Tussen beiden” van 2 en “Niet leuk” van 3 toegekend, zo ben ik tot een score lijst gekomen.
Opvallend was de de smaak van de prikkers duidelijk erg uiteenloopt . Veel namen kregen toch een behoorlijk aantal “Vind ik niet leuk” stemmen.
Er zijn 63 namen die doorgaan, aangezien er achteraan een ex-aequo was.
De namen die afvallen zijn:
Noëlle, Silke, Hasse, Junia, Lot, Daantje, Cedès, Madeleine, Tirze, Valerie, Lidewij, Maria, Laurijn, Luka, Camee, Danae, Doris, Mischa, Janoe, Leora, Marly, Jela, Megan, Willa, Frederique, Mabel, Violet, Mus, Mileine, Renske, Finet, Livvy, Saran, Twirre
Rachel, Teske, Thica
De namen staan in de “goede” volgorde, Noëlle scoorde dus het beste van de namen die afvallen, Thica kreeg de laagste score.
Voor de volgende ronde is het de bedoeling dat je in dit topic een lijstje post met 30 namen die je selecteert uit de namen die verder gaan voor deze ronde. Je kiest dus de 30 namen waarvan jij het meest wil dat ze een kans maken. Dat lijstje post je gewoon in dit topic.
Ik zet de namen in alfabetische volgorde, zo zijn jullie niet “bevooroordeeld” door de voorlopige top-scoorders !
Abigail
Alix
Anne
Ava
Diede
Doutzen
Elena
Elise
Ella
Elva
Emily
Faye