Joes?

• Sulio

Wat vinden jullie van Joes voor een jongen? Ik begin deze naam steeds leuker te vinden maar toch twijfel ik een beetje, help!

• Katrien

Mijn zoon heet als 1 van de weinigen (hopelijk blijft dit ook zo ;)) Joes! Dus tja…..ik vind de naam natuurlijk heel erg leuk ;)!

• Millie

Geweldig!!

• Olle

Niet zo mijn smaak, maar zeker geen lelijke naam.

• Marinthe

Heel erg leuk! Gewoon doen.

• Maarten

Ik associeer die naam sterk met Joes Kloppenburg en dat is natuurlijk niet goed. Maar de huidige generatie kinderen kent hem toch niet, dus het maakt niet zo veel uit.

• Katrien

Ik zou niet weten wat Joes Kloppenburg verkeerd heeft gedaan dus ik begrijp ook niet waarom het niet goed zou zijn als je bij de naam Joes aan Joes Kloppenburg denkt!

• Maarten

Ik denk aan iemand die is doodgeschopt. Net als je tweeling An en Eefje noemen, naar de slachtoffers van Dutroux.

Die mensen zelf hebben uiteraard niets misdaan, maar dan kan er nog wel een slecht gevoel aan hun naam kleven.

• Sulio

Wat ontzettend leuk om jullie positieve reacties te lezen! Ik zet Joes zeker op mijn lijstje!

• Sulio

Ik begrijp je wel maar ik heb het totaal niet omdat ik die man niet kende/zijn naam zei me niks. Nu heb ik gegoogled dus ik weet het nu wel maar ik vind het niet storend.