weten jullie nog?

• Marinthe

Toen ik hier voor het eerst kwam in 2008 en op zoek was naar een naam voor onze derde zoon? (R.ik is het uiteindelijk geworden) en daarna ben blijven plakken hier? Vandaag is het alweer 4 jaar geleden dat hij overleden is :(

En ik baal nog altijd (bij hem als enige trouwens) dat ik mijn zin toen niet doorgedrukt heb bij mijn man….als het aan mij had gelegen dan had hij Nils geheten en daar sta ik nog steeds achter…..

• Olle

Ik herinner me het niet meer maar ik denk dat ik in die periode niet zo actief was op het forum. Sterkte vandaag… Ik vind zelf Nils ook een prachtige naam. Vooral deze schrijfwijze ook. Op de een of andere manier vind ik het veel mooier dan Niels, maar daar denkt Nederland anders over. R.ik is niet zo mijn smaak naam.

• Millie

Heel veel sterkte op een dag zoals vandaag.. Hij is een sterretje die waakt over je andere twee kindjes.

• Marinthe

mijne ook niet ;) het is een vernoeming het komt van Hendrik terwijl ik Nils uit zijn tweede naam wilde halen: Cornelis…..

Maar ach, hij was wel een echte R.ik…het pastte bij hem en dat doet het nog ;) ik vind het (zo zonder die c ertussen) echt een hele lieve kleine peuter/babynaam

Bedankt overigens

• Marinthe

dank je. Inmiddels hebben T.im, S.eth en R.ik* ook een zusje gekregen: M.int

• Millie

Oh kijk, over zijn 2 broertjes en zijn zusje. Knuffel!

• Marinthe

thx

• Lola

Heel veel sterkte vandaag! Moet heel erg moeilijk zijn, maar ik denk dat iedereen hier met je meeleeft!

Een vrolijkere noot, vind Nils ook leuk, veel leuker dan Niels inderdaad, maar ik vind dat het wel nogal lijkt op Mint en Tim van klank…

• Lorelei

Ik kan me alleen nog herinneren, dat je op zoek was naar een naam voor Mint. Er moest en zou een t in zitten. Zo ligt het me bij in ieder geval.

Heel veel sterkte. Zoiets wens je niemand toe.

Ik vind Nils trouwens ook mooier dan Niels, Olle.

• Marinthe

Dank je

Ben ik met je eens…ik denk dat ik “wat” heb met een i in een naam want we hebben onbedoeld 3 van onze 4 kinderen een naam gegeven met een i klank…..dat besefte ik eigenlijk pasgeleden pas….