Voorstellen

• Io

Goedeavond iedereen….

Ik ben een dame van 24 jaar uit Antwerpen en al heel wat jaren bezig met namen (ik heb een aantal jaren geleden hier ook al geprikt, maar het prikbord uit het oog verloren). Nu wil ik mij terug activeren in de zoektocht naar namen (ben niet zwanger ofzo hoor ;-))

Wat me vooral opvalt is dat mijn lijstjes in de loop der jaren helemaal veranderd zijn. Vroeger hoorde ik erg graag Nuray, Aëlla , ….

Dit zijn voorlopig nu mijn favorietje lijstjes in willekeurige volgorde :-)

Vajèn Tobin

Amber Lucas

Kato Noah

Ella Seth

Hasse Sebe

Robine Hesse

Maren Zarre

Anaïs Kaj

Amélie Odin

Emily Isaï

groetjes!!

• Millie

Nog een Belgje hier op het prikbord, wat fijn!!

Grappig trouwens dat je de naam Vajèn op je lijstje hebt, waar heb je hem vandaan gehaald? Hij is geloof ik in Vlaanderen het afgelopen maar 1 keer gegeven.

Mooie namen heb je op je lijstje! Hesse vind ik ook heel bijzonder.

Welkom terug!

• Marloes mv C+R

Welkom terug, in welke periode prikte je eerder? En onder welke naam prikte je, wie weet zegt het mensen iets…

• Io

Hoi

@Millie ik kwam hem tegen bij ‘the voice kids’ ik bekeek het altijd online :-) bedankt trouwens

@Marloes euhm goh ik denk periode 2004-2005 onder Kittyke (ik denk dat ik me jou nog wel herinner nu ik er zo over nadenk ;-))

• Marloes mv C+R

In die periode prikte ik inderdaad ook vrij actief.

Je naam komt me wel vaag bekend voor, leuk dat je het bord weer hebt gevonden.

• Maren

Welkom terug!

Leuke namen heb je op je lijstje. Vooral Emily, Maren, Hasse en Odin vind ik mooi.

• Bloempje16

Welkom!

Van de meisjes namen vind ik Vajèn het leukst. Stoere, vrolijke naam!

Kato, Ella, Hasse, Anaïs en Emily vind ik niet mooi.

Noah en Seth vind ik beiden heel gaaf. Vooral Seth!

Tobin, Hesse, Zarre, Kaj en Isaï vind ik minder mooi.

• Olle

Hoi, welkom (terug) hier!

Eigenlijk vind ik alle meisjesnamen mooi, vooral Emily! Alleen Amber vind ik echt niet leuk.

Van de jongensnamen vind ik Lucas en Noah het leukst. Seth vind ik het minst leuk.