Namenverkiezing

• Anonimus

Een tijd geleden heb ik hier een grote namenverkiezing georganiseerd.

Sommigen zullen het misschien nog weten, voor zij die er toen nog niet waren een korte schets. het idee is dat prikers namen mogen indienen die zij nomineren voor de verkiezing. Zo worden een bepaald aantal namen geselecteerd. Nadien komen er verschillende rondes waardoor moet blijken welke namen leuk gevonden worden en welke niet, zo vallen er namen af en uiteindelijk wordt gekeken welke naam de meest populaire prikbord naam is.

Ik vond dat toen erg leuk om te doen, maar er kruipt heel veel tijd in. daarom wil ik eerst weten of jullie het leuk zouden vinden of niet. Want als er weinig enthousiasme is heeft het natuurlijk niet zo veel zin.

Daarom deze poll:

b]Poll: Een nieuwe namenverkiezing lijkt me

Leuk! Ik doe mee

Saai! Ik doe niet mee

Wel oke. Ik zie wel of ik deelneem

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Een tweede vraag is dan of de Nederlandse top 20 al dien niet uitgesloten wordt. Ergens lijkt me dat interessanter omdat het nu eenmaal algemeen bekend is dat die namen populair zijn en je je de meerwaarde ervan voor de verkiezing kunt in vraag stellen. Maar misschien denken jullie er helemaal anders over?

Poll: Het lijkt me leuker

Met top-20 namen

Zonder top 20-namen

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Reacties/suggesties/opmerkingen zijn natuurlijk ook welkom!

• Millie

Lijkt me een super leuk idee!!

• Nahariya

Ik vind het een leuk idee! Wel ben ik ervoor om namen uit de top 20 niet te laten meedoen. Het zijn toch helaas bij zulk soort dingen altijd dezelfde namen die tot het laatst overblijven. Misschien wordt dat nu eens anders.

• Lieve!

Ik heb per ongeluk verkeerd geklikt!

Het is voor mij sowieso: Leuk, ik doe mee (maar mijn stem staat dus bij Wel oke, maar dat moet helemaal niet).

En ook ik wil het zonder top 20 namen!

• cejo

ja leuk!!!

ik doe mee met of zonder top 20 namen

• Olle

Ik doe ook zeker mee!

• Marloes mv C+R

Ik doe mee, zonder top 20 namen :).

• Anoukiej

Superleuk die namenverkiezing!

Ik heb gestemd voor wel top 20!

Dit is natuurlijk omdat een van m'n echte favo's in die top 20 staat.

Ook zonder dat de top 20 meedoet, doe ik natuurlijk mee.

Ik heb nog zat andere leuke namen! =D

• Ela

Leuk! Ik denk ook dat het leuker is zonder top 20 namen.

• Persansept

Leuk ik doe mee! Ik heb gestemd zonder top 20 namen.