Oh en de rest vind ik origineel.
Deze namen vind ik te vrouwelijk of te vreemd of gewoon echt niet mooi en meestal dus raar:
Kayra, Kaya, Jona, Jilles, Bent, Eli, Wolf, Jona, Kalle, Ot, Mischa, Ilja, Jent, Maes, Nanne, Beer, Ilya, Koert, Diem, Juno, Moritz, Per, Rover, Walt, Bengt, Borre, Gus, Kaja, Peer, Piotr, Polle, Romijn, Tein, Vik, Cesar, Figo, Fitz, Stach, Wick, Caesar, Kobus, Leff, Lieven, Nikai, Pjotr, Rembrandt, Rolf, Tos, Dies, Kiet, Miro, Tore, Vos, Zeeger, Bendt, Benoît, Bosse, Cis, Imme, Jelt, Ko, Lef, Mikkel, Rijn, Stern, Svend, Cosmo, Diesel, Keije, Lein, Pit, Romeijn, Romein, Rua, Bend, Bernd, Birger, César, Costa, Dev, Eskil, Fjodor, Frithjof, Hjalmar, Holger, Jarl, Jascha, Kjelle, Kjelten, Kjento, Kjer, Kolja, Kolya, Kurt, Lei, Leif, Maxence, Mejo, Morritz, Miró, Oleg, Pepper, Raja, Reyn, Ayllas, Fajer, Holgar, Inti, Isto & Juneau
Deze namen vind ik erg mooi:
Odin, Mathis, Jaïr & Fedja
Deze namen vind ik ook nog wel mooi:
Bink, Seppe, Jorg, Mikai, Fer, Jurriaan, Keje, Loïc & Fedor
Deze vind ik “raar”:
Bent - Buigen of "get bent' (get bent is een `nette` vorm voor `val dood´ of `go to hell`.¨Bent over is ook niet positief!)
Fer - ….tja.. echt een nietsnaam
Bengt - Normaal in scandinavië maar “onbegrijpelijk” voor veel mensen in nederland.
Gus - Ik vind dit echt een zeer lelijke naam en vind het raar dat hij in dit lijstje staat
Sweder - Ik zou wel raar opkijken als iemand zich zo voorstelde. Echt een heel vreemde naam )lelijk ook
Lieven
Tos - lol
Kiet - Kiet spelen
Dies - . . . . . . . .
Bosse
Pit
Dev
Kjer
Zo vanaf nummer 91 worden de namen steeds absurder en heb ik snel gekeken maar verder niks.
Veel van de namen komen over als `Trying too hard`
Proberen om een unieke naam te vinden/maken puur omwille van het unieke.
En verder: 100% meisjesnamen:
Kayra - Fedja - Kaja - Nanne - Kaya - Jascha - Raja, Rua
Namen die ik leuk vind:
Eli (wel liefst op z'n engels, anders beetje vrouwelijk maar wel leuk)
Kjeld
Wolf (liever als tweede naam)
Kjell
Thor
Espen
Fedor
Kjelt
Eskil (alleen de ´kil´ staat me toch wel tegen, ik denk aan kill)
Fjodor (leuk, maar niet voor een mens)
Hjalmar
Kjelle
Leif ° Maar niet voor nederland, te geassocieerd met lijf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?