Vinden jullie dit "rare" namen?

• Lorelei

Oh en de rest vind ik origineel. :D

• Lorelei

Namen die ik juist mooi vind

Mikai, Jaïr, Jurriaan, Loïc, Stach, Kjelt, Rolf en Kurt

• Olle

Dit gaat echt specifiek om namen voor een jongen inderdaad. :) Maar dat had je denk ik inmiddels wel door ;-)

• Anoukiej

Deze namen vind ik te vrouwelijk of te vreemd of gewoon echt niet mooi en meestal dus raar:

Kayra, Kaya, Jona, Jilles, Bent, Eli, Wolf, Jona, Kalle, Ot, Mischa, Ilja, Jent, Maes, Nanne, Beer, Ilya, Koert, Diem, Juno, Moritz, Per, Rover, Walt, Bengt, Borre, Gus, Kaja, Peer, Piotr, Polle, Romijn, Tein, Vik, Cesar, Figo, Fitz, Stach, Wick, Caesar, Kobus, Leff, Lieven, Nikai, Pjotr, Rembrandt, Rolf, Tos, Dies, Kiet, Miro, Tore, Vos, Zeeger, Bendt, Benoît, Bosse, Cis, Imme, Jelt, Ko, Lef, Mikkel, Rijn, Stern, Svend, Cosmo, Diesel, Keije, Lein, Pit, Romeijn, Romein, Rua, Bend, Bernd, Birger, César, Costa, Dev, Eskil, Fjodor, Frithjof, Hjalmar, Holger, Jarl, Jascha, Kjelle, Kjelten, Kjento, Kjer, Kolja, Kolya, Kurt, Lei, Leif, Maxence, Mejo, Morritz, Miró, Oleg, Pepper, Raja, Reyn, Ayllas, Fajer, Holgar, Inti, Isto & Juneau

Deze namen vind ik erg mooi:

Odin, Mathis, Jaïr & Fedja

Deze namen vind ik ook nog wel mooi:

Bink, Seppe, Jorg, Mikai, Fer, Jurriaan, Keje, Loïc & Fedor

• Vleerkipje

Deze vind ik “raar”:

Bent - Buigen of "get bent' :D (get bent is een `nette` vorm voor `val dood´ of `go to hell`.¨Bent over is ook niet positief!)

Fer - ….tja.. echt een nietsnaam

Bengt - Normaal in scandinavië maar “onbegrijpelijk” voor veel mensen in nederland.

Gus - Ik vind dit echt een zeer lelijke naam en vind het raar dat hij in dit lijstje staat :D

Sweder - Ik zou wel raar opkijken als iemand zich zo voorstelde. Echt een heel vreemde naam )lelijk ook

Lieven

Tos - lol

Kiet - Kiet spelen

Dies - . . . . . . . .

Bosse

Pit

Dev

Kjer

Zo vanaf nummer 91 worden de namen steeds absurder en heb ik snel gekeken maar verder niks.

Veel van de namen komen over als `Trying too hard`

Proberen om een unieke naam te vinden/maken puur omwille van het unieke.

En verder: 100% meisjesnamen:

Kayra - Fedja - Kaja - Nanne - Kaya - Jascha - Raja, Rua

Namen die ik leuk vind:

Eli (wel liefst op z'n engels, anders beetje vrouwelijk maar wel leuk)

Kjeld

Wolf (liever als tweede naam)

Kjell

Thor

Espen

Fedor

Kjelt

Eskil (alleen de ´kil´ staat me toch wel tegen, ik denk aan kill)

Fjodor (leuk, maar niet voor een mens)

Hjalmar

Kjelle

Leif ° Maar niet voor nederland, te geassocieerd met lijf.

• Lorelei

Bij Fedja kan ik echt geen meisje zien. Er is een nederlandse acteur met de naam Fedja van Huêt. En Nanne is een friese jongensnaam, de vrouwelijke variant is Nanna.