Ik wil ook niet perse zeggen dat het zielig of pestgevoelig is, ik vroeg me vooral af hoe ik er naar moet kijken: gek of juist trendsetter. Ik vind het verhaal van Nxt inderdaad leuk om te lezen en probeer ook zeker iedereen in zijn waarde te laten, maar bij onderstaande namen komt toch een ‘Waarom?’ in mij op. Is dat dan gek?
Cherdestiny, Legendaiyro, Queen-ensiellyque, Chavenity, Brianitchio, Djahmahlio, Yah’liyah-Divine, Edsverchainery, Gië-Raysho, Dayshuendro, Jah-Luciëncio, Ashantella, Jovensleymar, Le’Johnso, Naygenn-Ruminey, Jevarryianne, Qivánno-Lorenxio, Raydiënshello, Regencely, Xiovyengelo, Aldreanique, Cedrixianthley, Kaeyano-Casey, Angejahnairah, C’yerlee-Deliyah, Jaydashantheley, Cheynaillyshia, D’Shelainey, Day-Shineneley, Divainchéliënne, Fay’den-river, Gerselayna-Rinshely, Jaevienteley, Dwigh-Shalaino, Ty’chaero-Jenoah, Abbygael-Joy, Jah’Deevah, D’vinejerreau, Jorghinio, Ar’Chianthony, Xi-jeany
Met normaal bedoelde ik gangbaar. Ik had het niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet, daar wilde ik de discussie niet op richten.
Ik zou zelf ook niet voor Daan of Emma kiezen, maar ik ken geen enkele baby/ klein kind in mijn omgeving die zo heet, dus kan me voorstellen dat mensen het kiezen als ze niet zo met namen bezig zijn als wij… Ik herken mezelf wel in Nahariya. Ik hou van aparte namen, die je wel in 1x kan uitspreken.