Wat vinden jullie van..

• Sydney

De namen Armin en Tobias? Armin uitgesproken met een korte i zoals in Pim?

Wat vinden jullie van de combi met mijn andere kindjes? (weten de meesten toch nog wel hoe die heten? ;))

Welke vinden jullie het mooist of allebei niet?

*nee nee niet zwanger maar ik kan niet vroeg genoeg beginnen met de jongensnaam :D*

• Marieke72

Ik ken de namen van jouw kinderen niet.

Armin vind ik niet mooi, de R erin komt er erg gooisch uit.

Tobias vind ik leuk als de klemtoon op de I ligt, op z'n Spaans/Portugees dus.

• Olle

Beide namen zijn niet zo mijn smaak. Tobias vind ik leuker dan Armin, maar bij Tobias moet ik altijd denken aan een Tobiasschool en daarom zie ik ook altijd een ‘aandachtskindje’ voor me.

• Lola

Tobias heel erg mooi! Prima combi ook, lijkt me!

Armin vind ik niet mooi, erg hard om de een of andere reden. Doet me ook denken aan Garmin, een wielerploeg als ik me niet vergis…

• Nahariya

Armin vind ik erg leuk, is hier ook kort een kanshebber geweest. Tobias iets minder, maar zeker niet verkeerd.

• Sydney

Dank voor jullie reacties meiden. Gelukkig is het nog niet zover maar goed we mijmeren gewoon verder ;)

• Millie

Armin vind ik best oké, maar hangt een beetje af van de namen van je andere kinderen. Als ze bijvoorbeeld Loes en Tim heten, zou ik niet voor Armin kiezen. Bij wat ‘exotischere’ namen vind ik het wel passen.

Tobias is niet mijn smaak, maar wel oké.

Dromen is leuk hé ;-)

• Sydney

heel leuk ;) Maar wat betreft de jongensnamen vind ik het niet alleen maar leuk maar ook zeer frustrerend omdat ik bijna geen één jongensnaam leuk vind. Mijn andere kindjes heten F.eline en M.axim.

• Lieve!

Ik vind Tobias erg leuk, ook mooi bij je andere kinderen.

Armin vind ik ook leuk, het klinkt wat buitenlands, maar ik vind het letterbeeld wel mooi.

Ik vind Tobias toch wel echt het leukste en ook het leukste bij de namen van je andere kindjes!

• Millie

Tobias past inderdaad beter bij de namen van je andere kindjes.