Okay, excuus. Er is ook niet te zien, wie er eerder was. Maakt ook niet uit, eigenlijk.
De volgorde bepaald, lijkt me logisch toch? Maar in ieder geval een mooie winnaar! Verder vind ik de top 4 uberhaupt heel erg leuk. Terwijl ik toch vrij vaak het idee heb dat ik veel namen die hier populair zijn juist niet zo mooi vind en een beetje een afwijkende smaak heb van het forum. Misschien had ik dat dan toch fout
Is er een gemiddelde forum gebruiker dan? Aan de reacties op het topic “Hoe vaak komen jouw top-10 namen voor in de SVB-lijst?”, zie je toch dat er best wel wat prikkers zijn die van aparte namen houden. Misschien ga je als prikker juist wel meer van aparte namen houden, doordat je zo vaak met namen bezig bent dat de populaire namen saai worden??? Hoe groot is de kans dat iedereen dezelfde aparte namen leuk vindt?
Geen idee of er een ‘gemiddelde’ prikker is, maar ik had altijd juist het idee dat ik minder van aparte namen hou dan veel mensen hier, ben misschien wat braver (of saaier, wat je wil . En het is me opgevallen dat vaak als heel veel mensen enorm enthousiast reageerden op een naam dat ik het dan helemaal niks vind. Maakt verder natuurlijk allemaal niks uit, juist die verschillende smaken zijn leuk en zo lees je nog eens wat nieuws, maar vond het wel leuk dat het nu een keer wel overeenkomt met mijn smaak .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?