Wegstreper meisjesnamen

• Lorelei

Okay, excuus. Er is ook niet te zien, wie er eerder was. Maakt ook niet uit, eigenlijk.

• Kaat

Maakt helemaal niet uit. Alleen wel handig dat jij niet tegelijk met iemand postte die Madelief koos als winnende naam, want dan hadden we meer dan 60 reacties gehad en geen winnaar ;)

• Lorelei

Ja, eigenlijk zouden we moeten instellen, dat de volorde van de eerste reacties bepalend is. Dan moet iedereen verder netjes op z'n beurt wachten. Maar dan duurt het ook langer…

• Ela

De volgorde bepaald, lijkt me logisch toch? :) Maar in ieder geval een mooie winnaar! Verder vind ik de top 4 uberhaupt heel erg leuk. Terwijl ik toch vrij vaak het idee heb dat ik veel namen die hier populair zijn juist niet zo mooi vind en een beetje een afwijkende smaak heb van het forum. Misschien had ik dat dan toch fout :)

• Lorelei

Is er een gemiddelde forum gebruiker dan? Aan de reacties op het topic “Hoe vaak komen jouw top-10 namen voor in de SVB-lijst?”, zie je toch dat er best wel wat prikkers zijn die van aparte namen houden. Misschien ga je als prikker juist wel meer van aparte namen houden, doordat je zo vaak met namen bezig bent dat de populaire namen saai worden??? Hoe groot is de kans dat iedereen dezelfde aparte namen leuk vindt?

• Ela

Geen idee of er een ‘gemiddelde’ prikker is, maar ik had altijd juist het idee dat ik minder van aparte namen hou dan veel mensen hier, ben misschien wat braver (of saaier, wat je wil ;). En het is me opgevallen dat vaak als heel veel mensen enorm enthousiast reageerden op een naam dat ik het dan helemaal niks vind. Maakt verder natuurlijk allemaal niks uit, juist die verschillende smaken zijn leuk en zo lees je nog eens wat nieuws, maar vond het wel leuk dat het nu een keer wel overeenkomt met mijn smaak :).

• Lorelei

Ela Schreef:

——————————————————-

> De volgorde bepaald, lijkt me logisch toch? :)

Het stond niet bij de spelregels. Het zou er de volgende keer expliciet bij moeten staan. Dan houden mensen zich eraan.

• Lorelei

Als ik jou was, zou ik je favo namen opzoeken in de SVB lijst. En dan kijken bij het topic “Hoe vaak komen jouw top-10 namen voor in de SVB-lijst?” of jouw top-10 namen populairder zijn dan die van de andere prikkers.

• Lola

Haha, nee hoor, ben je juist erg dankbaar! :)

• Lola

Hing verkeerd