Het gaat om de lijst van 2012, van de SVB.
Jij houdt ook van aparte namen Toen ik het topic startte, dacht ik dat ik de enige zou zijn met nullen in m'n rijtje Maar dat valt nog mee.
Mijn top10 meisjesnamen: 45x, 1x, 452x (helaas), 2x, 1x, 4x, 12x, 20x, 1x en 7x.
Dat is gemiddeld: 54, 5 keer. Dus 55 keer.
Als Roos niet in het rijtje zou horen dan is mijn top9 maar 10.3 (dus 10) keer gegeven.
Mijn top10 jongensnamen: 0x, 0x, 3x, 13x, 1x, 61x, 33x, 16x, 25x, en 54x
Dat is gemiddeld: 20,6 keer. Dus 21 keer.
Mijn meest gegeven naam hier is Elijah.
Marloes mv C+R Schreef:
——————————————————-
> Meisjes: 3, 0, 2, 1/1 (spelling), 1, 0, 3, 0
> (varianten totaal 36), 0, 1
Hey, Marloes
Vind je die varianten net zo mooi, als de naam die nul keer is gegeven? Of vind je die varianten minder mooi? En is het puur spellingsvariatie, of klinkt het ook anders?
Ik ben namelijk een beetje met getalletjes gaan rekenen. En ik heb die varianten nu niet meegeteld. Maar als je zegt dat je ze net zo mooi vindt en het zijn echt puur varianten in spelling, dan zet ik ze er nog wel bij.
Lorelei
Pff, je maakt het me wel moeilijk.
De spellingsvarianten die je wel mooi vindt, wil ik eventueel nog wel meetellen. Maar alleen als je ze nèt zo mooi vind als je naam, die nul keer gegeven is.
En dan moet je me wel vertellen, wat het totaal is van die nèt zo mooie varianten.
Als je het te moeilijk vind, mag je het ook laten. Dan tel ik ze gewoon niet mee.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?