Noor, Cato of toch Olivia?

• Tineke

Ik vind Noor en Olivia allebei leuk. Olivia niet tuttig maar gewoon leuk. Noor misschien iets leuker.

Cato is niet mijn smaak, moet altijd denken aan wat ben jij een Cato zeg, wat ben jij een taart, of truffel.,

• Sasmv2

Olivia is niet mijn ding…, idd te tuttig als je het mij vraagt.

Cato is juist lekker pittig.

• Bloempje16

Noor het leukst! Lekker stoer.

Olivia vind ik een mooie, chique naam. Ik vind de naam alleen wel wat zwaar. Livia, Liva, Liv zijn dan wel weer leuke, vlotte koosnaampjes/afkortingen.

Cato is helemaal niet mijn ding. Vind het een beetje een kattige, schreeuwerige naam.

• Ela

Olivia verreweg het mooiste en leukste! Cato vind ik boers, en Noor erg simpel en te veel ‘van nu’.

• Lins

Vervelend dat je zo twijfelt.Waarschijnlijk is het verstandig bij Olivia te blijven.

Maar waarom wacht je niet tot de kleine zich aandient?Wellicht is het dan ineens duidelijk.

Overigens vind ik Cato ook erg leuk.

• Katrien

Ik zou zelf niet voor Olivia kiezen omdat ik het een te erge kaknaam vind en inderdaad wat tuttig :). Ik zie er een heel net meisje bij.

Felix daarentegen vind ik een vrolijke naam waarbij ook weer een vrolijke naam hoort ;)!

Ik vind Noor het mooiste erbij passen, maar Cato vind ik ook leuk. Noor het leukste!

Succes met de bevalling en ik hoop dat je er nog op tijd uitkomt!!!

• Phebe

Cato! Super stoere naam. Onze dochter heet Kato en krijg er altijd veel leuke reakties op.

Noor ook super, Noortje heeft bij ons op de lijst gestaan.

Olivia is niet zo mijn smaak truttig Livia dan leuker.

• isra

olivia of livia

• Charlou

Gewoon blijven bij Olivia! A. past mooi bij F.elix B. Hoogstwaarschijnlijk krijg je straks spijt dat je toch geen Olivia heb gekozen C. als je graag een beetje stoer wil, dan is haar officiele naam Olivia, en dan noem je haar toch gewoon Liv af en toe? Ook super leuk.

• kleinepluis

Moeilijk: ik vind al deze namen erg mooi! Dan zou ik uiteindelijk toch voor Noor kiezen, denk ik. Kort en stoer, maar het heeft toch iets sierlijks en vrouwelijks.