Noor, Cato of toch Olivia?

• Roosje

Over twee dagen ben ik uitgerekend van onze dochter en hoewel we de naam Olivia (tweede naam L.utein) al weken vast hebben liggen, twijfel ik nu weer verschrikkelijk. Opeens vind ik Olivia zo tuttig en zo pitloos en ben ik helemaal gevallen voor de wat stoerdere namen Cato en Noor (en Isobel maar die wordt het sowieso niet). Voor welke naam zouden jullie kiezen: Olivia, Cato of Noor? En waarom? Ons zoontje heet F.elix.

• Lola

Ik vind het alle drie mooie namen!

Olivia de leukste combi met Felix. Ik vind Olivia niet tuttig, wel wat lang, maar je kan een naam altijd afkorten he!

Noor voelt voor mij een beetje als een afkorting van Nora, een mooie naam die ook goed bij Felix past :)

Cato ook wel leuk!

Voor mijn gevoel zijn het alle drie best goeie keuzes, dus maak je geen zorgen :)

• Millie

Ik zou kiezen voor Noor.

• Floor44

Eigenlijk vind ik dat je niet teveel moet twijfelen, dus Olivia gewoon doen.

Noor en Cato vind ik zelf veel mooier, m.n. Noor. Olivia wat ‘groots’, meer voor een prinsesje. Maar wel een leuke naam.

• Blue

Niet twijfelen, gewoon bij je eerste keuze Olivia blijven.

Past ook prima bij Felix

• Mirel

Cato!

Die is hier helaas afgekeurd…

• Karlijn

Noor en Cato vind ik leukere namen. Olivia ook leuk maar dan zou ik dat afkorten in roepnaam naar Liva.

Alle drie de namen staan goed naast F.elix, zelf heb ik een zwak voor Cato.

Succes.

• Yvon

Je kijkt over een paar dsgen jullie kindje aan en dan weet je het ¡¡ alledrie zijn het mooie namen al vind ik cato een ` kabouternaam'…..( puk….pien….cato…..

• Jose1972

Ik zou gaan voor Olivai, kun je liefkozend Ollie tegen zeggen, klinkt wel leuk!

• anoniem

Olivia.

Ik vind Cato juist helemaal niet stoer, juist tuttig en kinderlijk.