Wat vinden jullie van deze naam?

• Katrien

Wat vinden jullie van de naam JIP voor een jongen?

Graag jullie eerlijke reacties ;)!

• ~{Heidi}~

Leuk voor een baby/klein kind. Zeg ik nu hoor, denk dat een naam wel bij de persoon groeit. Alleen kan ik er geen volwassen persoon bij zien.

En het blijft voor mij wel een jongens naam. Meisje die jip heten vind ik toch minder

• JE

Ik vind de naam leuker voor een jongen dan voor een meisje. Maar voor een volwassen man vind ik het vrij kinderlijk.

• Marieke72

Ik vind de naam weer leuker voor een meisje. Ik vind hem de zacht en te kinderlijk voor een jongen.

• Madelief mv 1

Ik vind hem te zacht voor een jongen, leuker voor een meisje eigenlijk…

• Blue

Ik vind hem leuker voor een jongen dan een meisje.

Ik kan me er best een volwassen man bij voorstellen. Bovendien groeit een naam met een kind mee, mensen wennen er vanzelf aan dat Jip steeds ouder wordt.

• Olle

Ik vind Jip een hele leuke naam, maar wel alléén voor een meisje (ondanks Jip en Janneke)…

• Sydney

Jip meer een jongensnaam, mijn smaak is het niet omdat ik het een kinderlijke naam vind die niet bij een volwassene past maar goed dat went vanzelf als kleine Jip ouder wordt ;)

• Karlijn

Jip vind ik leuk voor allebei, máár alleen bij een klein jongetje, niet voor een man. Voor een vrouw vind ik het wel weer leuk.

• -Emmy-

Super leuk!!