Olivia of Isobel?

• Roosje

Welke naam vinden jullie mooier en beter bij F.elix passen:

Olivia

of

Isobel (Nederlandse uitspraak)

En waarom?

• Maren

Ik vind Isobel mooier, maar Olivia past beter bij Felix.

Isabel(le) of Livia vind ik nog beter passen.

• Elisa81

Olivia! Past ook beter bij Felix. Isabel vind ik wel erg leuk bij Felix en ook mooier dan Isobel.

• Phlox

Isobel is heel leuk, en past ook bij Felix. Maar Olivia is iets meer mainstream, en past ook prima bij Felix.

• Lola

Olivia! Hele mooie naam, mooi bij Felix.

Isobel vind ik persoonlijk geen mooie naam.

• -Emmy-

Liever Isabel.

Isobel vind ik niet mooi klinken.

En ook liever Livia of nog liever Liva.

Als het echt tussen Isobel en Olivia gaat, ga ik maar voor Olivia.

• Charlou

Olivia mooier, Isobel is niet mijn smaak. Een klein tikje anders maar wat ik wel mooi vind is Isabeau, vind ik ook erg mooi bij Felix, is dat wat?

• Marinthe

Olivia

Ik doe dit soort dingen (namen uitzoeken en meedenken) altijd op gevoel dus ik kan je niet echt een reden geven waarom maar Isobel vind ik geen mooie naam en ik ken een hele leuke, lieve Olivia dus dan kies ik voor Olivia vanwege de fijne/leuke associaties met die naam

• Nahariya

Ik vind Isobel echt niet mooi, door de o erin vind ik het zelfs een beetje lomp klinken. Dat heb ik al snel bij namen met een o erin, maar Olivia is echt een uitzondering. Ik vind hem nog steeds niet prachtig, maar wel veel mooier dan Isobel. En het past goed bij Felix.

• Anonimus

Olivia!

Isobel vind ik niet mooi in een niet-Engelstalig land. Isobel op zijn Nederlands uitspreken vind ik gek. Ik denk ook dat je heel vaak zal moeten zeggen dat het geen Isabel is maar Isobel gezien de eerste toch en vrij populaire naam is.