Toch andere namen...

• Melissa

Wat een reacties weer. Heel leuk. Ik vind Merle ook nog steeds leuk, maar man toch niet.

Ook merk ik zelf moeite te hebben met de “rl” in de naam.

Man kwam met Charlie. Dat het al vele malen leuker is dan de Tiffany en Jennifer waar hij eerst mee kwam was ik al blij mee.

Stella vind ik ook leuk, maar er zijn eigenlijk 2 mensen in de omgeving die zo heten. Daarom een twijfelgeval.

Olivia en Benthe vind ik beide heel leuk. Maar door de populariteit naast die minder populaire naam “Tatum” ook een twijfelgeval.

Aangezien de meeste familie de naam Tatum niet kon, ben ik niet bang dat de naam Charlie als jongensnaam wordt gezien. Wat vinden jullie? Is het een jongensnaam?

En wat vinden jullie van mijn opmerkingen over de namen ?

• Marloes mv C+R

Ik vind Charlie niet meer een jongensnaam, met ie vind ik hem ook leuker dan met y, inderdaad beter dan de andere opties van je man. Stella is gewoon niet mijn ding, Benthe vind ik niet echt naar Tatum passen, en Olivia vind ik heerlijk meisje-meisje, maar ook weer stoer! Net als Tatum best een stoere naam is in mijn ogen.

Ik ben ook van de ‘unieke’ namen, maar ik zou me er niet teveel door laten leiden, als een naam goed voelt dan is dat beter dan wanneer het toevallig iets vaker voorkomt. Kijk anders op Meertens hoe vaak de namen gegeven zijn in jouw regio, dat is de meest betrouwbare bron. Bijv:

http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Olivia

• Millie

Wat vinden jullie van Renée naast Tatum?

• anoniem

Ik vind Carlie/ Carly nog veel leuker dan Charlie.

• Lola

Olivia vind ik erg mooi, maar past niet zo goed bij Tatum vind ik.

Bent(h)e vind ik zelf heel erg doorsnee naast Tatum, beetje een saaie naam!

Stella en Charlie vind ik er allebei uitstekend bijpassen!

Zelf vind ik Charlie perfect kunnen als meisjesnaam, maar veel mensen zullen er misschien inderdaad vanuit gaan dat het een jongensnaam is, dus voor mij gaat de keuze toch naar Stella!

Wat vind je nog van Billie? Vind ik van klank nog iets meisjesachtiger dan Charlie…

• Elisa81

Olivia Erg mooi, maar niet naast Tatum. Tatum vind ik stoer, Olivia eerder klassiek.

Bente / Benthe Bente prachtig, maar ook niet naast Tatum.

Charlie Past erg goed bij Tatum, maar ik zou het niet doen. Ik vind het niet echt een naam, en ik hou niet van uniseks.

Stella Leuke naam, prachtig bij Tatum!

Ik zou gaan voor Stella!

• Charlou

Charlie vind ik zelf echt een jongensnaam, kan er moeilijk een meisje bij zien (dat is mijn mening natuurlijk).

Verder vind ik Olivia en Bente erg leuk bij Tatum! Past er allebei leuk bij en vind ik ook leuke namen apart.

Stella is niet zo mijn ding, vind ik zelf ook een andere categorie dan Tatum.

Waar ik meteen bij denk bij Tatum is Maeve (Meejv), wat vind je daarvan? Tatum & Maeve?

Ook een leuke combi naar mijn mening is Tatum & Madée of Maudé, wat vind je daarvan?

• Lins

Olivia vind ik de mooiste naam,maar Charlie en Stella vind ik leuker bij Tatum.En ondanks dat Olivia en Tatum twee heel verschillende namen zijn,vind ik ze toch ook wel een leuk stel.

Bente vind ik helemaal niet leuk naast Tatum.

• Yvon

Bente en olivia vind ik niet staan naast tatum……zo een andere soort naam……

Tatum is heel amerikaans en kan prima met billie, kate, taylor , megan, charly of becky !

• Olle

Leuke namen! Bent(he) vind ik het minst leuk en het minst passen bij Tatum.

Maar Charlie, Stella en Olivia alledrie heel leuk!