Populariteit van de naam Jayden

• Olle

Weet iemand waarom de naam Jayden zo ontzettend populair is momenteel? Staat volgens mij al enige jaren in de top 10/20, maar vind hem echt uit de toon vallen bij andere populaire namen zoals Thomas, Lucas en Sam.

BN'er of andere bekende personen die zo heten of hun kind zo hebben genoemd?

Bij de meisjes schoot Saar vorig jaar ineens omhoog, ook vanuit het niets. Maar die vind ik dan itt Jayden wél leuk.

• Karlijn

Britney Spears heeft een zoontje met deze naam volgens mij maar of de naam daar z'n populariteit van heeft betwijfel ik. Ik vind het zacht uitgedrukt geen mooie naam.

Saar wel heel leuk!

• Elisa81

Jayden, ik vond hem verschrikkelijk, maar ik vind hem nu wel meevallen. Ik kan duizend ordinairdere namen bedenken. Saar niet leuk.

Jayden schiet in 2007 opeens omhoog en blijft stijgen tot 2010, maar het wordt nu weer minder (meertens). De naam ontstond rond 2000, dit zal misschien te maken hebben met Jaden Smith (zoon Will Smith)?

Saar schiet in 2011 opeens omhoog met 450 geboortes meer dan 2010. Deze naam ontstond ook rond 2000. Misschien van Saar Koningsberger, die van 1999-2003 in Westenwind speelde en in 2010 meedeed aan Expeditie Robinson?

• Tineke

Saar kan ik me opzich wel indenken, Sarah en Sara zijn altijd wel in trek geweest, Daarvan is misschien een stoerdere versie gemaakt.