wat voor kind zie je voor je?

• Nirel

Ben ik weer,

Nog één keer over de naam Julin.

Hieronder zag ik hem ook voorbij komen en volgens mij vind iedereen hem wel mooi en zou die naam nog wel eens rap populairder kunnen worden.

wat me opvalt is wanneer je gaat kijken bij de svb dat hij maar 3 keer gegeven is in 2011 en 2 keer in 2010.

toch echt opvallend weinig!

denken jullie dat het ooit een mode naam zal worden?

En wat voor kind zien jullie voor je?

bruin/blond karakter etc. ga maar helemaal los!

Bij ons staat ie toch best wel heel hoog in ons eventuele lijstje voor kids over een tijdje!

blijft leuk, fantaseren over namen en meningen peilen!

Ben benieuwd!

• Nirel

Ik doel dan meer op ‘modenaam’ zoals Isis is geworden en bijvoorbeeld Nova en Feline.

die kwamen in 2/3 jaar tijd ineens als paddestoeltjes uit de lucht geschoten.

Niet dat er nu in iedere klas 1 zit maar isis staat bijvoorbeeld al wel in de top 200 en iedereen heeft wel eens gehoord of kent via via wel een kindje met die naam.

• Tineke

Ik vind het een leuke naam. Vind het een naam waar eigenlijk heel veel uiterlijken wel bij passen, niet echt een naam die perse bij een blonde of een ander haarkleurtype hoort, kan allemaal wel.

Ik ken niemand hier in de omgeving met de naam, ik ben bneiuwd if hij popie wordt. Misschien een naam die iedereen leuk vind maar toch niet gegeven wordt omdat de keuze net op een andere naam valt. Of een naam die snelw eer afzwakt, maar wel leuk gevonden wordt. Feline vind ik ook een leuke naam, die hoorde je eerst wel af en toe, maaar nu niet meer bij ons, en als je mensen vraagt vinden ze hem wel leuk.

Ik denkd at er namen zijn die niet gekozen worden, omdat 1 partner hem niet leuk vind of je vind het tof maar kiest net voor de andere naam.

• Lorelei

Mooie naam.

Ik zie er een blank kindje bij, met bruin haar.

Ik denk dat-ie nog wel wat populairder gaat worden. Maar hoe snel dat is weet ik niet.

Het zou een modenaam kunnen worden, als-tie erg hard gaat pieken, want dan is iedereen hem waarschijnlijk snel zat. Maar het hoeft niet.

• Puck!

Mooooie naam! Zie een meisje voor me die op jou lijkt :D

• Nirel

Haha jij grappenmaker;)

Leuk om te horen dat het eventueel wel zou passen bij een dochter van mij!

• JE

Wij vinden het ook een hele mooie naam. Het zou bij ons ook een kanshebber kunnen zijn. Vind het ook een naam die bij heel veel meisjes past en niet perse bij bijvoorbeeld een blond meisje met blauwe ogen. Ik heb de naam nog maar één keer gehoord en dat was bij het afzwemmen van mijn nichtje van 6. Daar werd een chinees meisje met de naam Julin opgeroepen om haar diploma op te halen. Het zou trouwens zomaar kunnen zijn dat je dat schreef als Yu-Lin oid maar de uitspraak was hetzelfde.

• Ela

Ik zie een vrolijk, fris meisje voor me met donkerbruin haar en blauwe ogen. Ken overigens geen kindje die zo heet, maar vind het een erg leuke naam. Vrolijk, lief en stoer.