naam voor zusje....

• Melissa

Al een paar keer jullie advies gevraagd.

Na zo'n 500 namen aan mijn man opgelezen te hebben en lijstjes gemaakt te hebben,

liet mijn man gisteren doorschemeren dat hij

“Merle” wel leuk begon te vinden.

Ik denk dat hij de naam niet kent en er dus aan moet wennen.

Vinden jullie de naam Merle bij haar grote zus Tatum passen?

Ikzelf kon de naam voordat mijn zoektocht begon niet en ben er nu achter dat deze toch behoorlijk populair (aan het worden) is.

• Bloempje16

Erg leuke naam Merle!

En past goed bij Tatum vind ik, misschien een combi die je niet verwacht maar dat vind ik juist wel leuk.

• Olle

Uitgesproken zoals het er staat of als Merrul? Ik vind hem zelf niet zo heel leuk, maar ook niet lelijk. Hij kan wel bij Tatum vind ik.

• Avalon

Leuke naam hoor Merle en eerlijk gezegd heb ik 'm nog nooit “live” gehoord.

Wel veel Merel.

Tatum & Merle leuke combi!

• Melissa

Ik zie de naam op internet idd wel veel voorbij komen maar heb deze ook nog nooit live gehoord.

Ik wil hem uitspreken als “Merluh”

Heb soms nog wel moeite met de “rl” in de naam. De “r” valt ook een klein beetje weg bij de uitspraak. Net als bij “Mirthe” spreek je ook niet overdreven de “r” uit.

• niene

Ik ken twee Merles. Beide uitgesproken als Merluh. Vind het

een beetje een tongbreker. Net als Veerle.

• Madelief mv 1

De combi is echt heel leuk!

Ik kan de naam op een 1 of andere manier niet zo goed uitspreken, of het klinkt heel raar hihi komt door mijn R denk ik…

Dus voor mij is het niet echt een super naam. Maar bij Tatum echt heel leuk!

• Maren

Ik vind Merle een leuke naam. Ook leuk bij Tatum.

Tatum en Merlin zou ik een nóg mooiere combinatie vinden.

• mam86

ik moet bij merle altijd denken aan een schaap die het uitspreekt…meeeeeeerluh

• Olle

Is Marin misschien nog iets?