Nieuw spel 2

• Lorelei

Je bent de trotse ouder van een gezin bestaande uit 2 dochters, en 2 zonen. Hoe heten je kinderen…

Finn Thomas Martijn Mattheo Sjoerd Roan Mees Silvander Tim, Lex, Roel, Axl Guus Bart Stef Job Maarten Angelo Ravi Nick Dimas Anton Thorben Sieb

Lynn Sanne Indy Melanie Lena Kitty Xer Norah Floor Fiene Bloeme Lola Tess Isabel Julot Jasmijn Jenthe Ninthe Mirthe Puck

Je vriendin komt er echt niet meer uit, ze krijgt een meisjestweeling en weet niet welke namen te kiezen.. Ze heeft een klein rijtje waar ze uit wil kiezen..

Riva Lieze Muze Leah Dide India Lina Seline

Tot slot is er bij je buren een kindje op komst en zij geven al hun kinderen een naam met de M. Ze hebben al Michiel Maximiliaan afgekort tot Max, en Mirthe, en nu is er nog een meisje op komst, welke zou jij er het best bij vinden passen.

Maaike Marlies Madeleine Maartje Milou Meggy Mette Mathilde Milena

• Persansept

Ikzelf:

Thomas Ravi Isabel en Jasmijn.

Vriendin:

Leah en Riva

De buren:

Milou

• Ela

Martijn, Tim, Julot, Isabel

Dide & Lina

Milou

• Karlijn

Jijzelf:

Sieb

Tim

Julot

Norah

Je vriendin:

Riva

Dide

De buren:

Max

Mirthe

Milou

• Vleerkipje

2 dochters, en 2 zonen

Lex & Thorben

Norah & Floor

Meisjestweeling

Lieze & Seline

een naam met de M.

Madeleine

• Lieve!

Je bent de trotse ouder van een gezin bestaande uit 2 dochters, en 2 zonen. Hoe heten je kinderen…

Mattheo en Sjoerd (of Stef)

Bloeme en Jenthe

Je vriendin komt er echt niet meer uit, ze krijgt een meisjestweeling en weet niet welke namen te kiezen.. Ze heeft een klein rijtje waar ze uit wil kiezen..

Muze en Dide

Tot slot is er bij je buren een kindje op komst en zij geven al hun kinderen een naam met de M. Ze hebben al Michiel Maximiliaan afgekort tot Max, en Mirthe, en nu is er nog een meisje op komst, welke zou jij er het best bij vinden passen.

Mathilde

• Charlou

Mijn gezin:

Dochter: Tess (Ninthe)

Dochter: Lynn (Fiene)

Zoon: Guus (Dimas)

Zoon: Mees (Thorben)

Mijn vriendin:

Dide & Riva

Mijn buren

Max, Mirthe en Milou

• Lorelei

Lizzy27 Schreef:

——————————————————-

> Tot slot is er bij je buren een kindje op komst en

> zij geven al hun kinderen een naam met de M. Ze

> hebben al Michiel Maximiliaan afgekort tot Max, en

> Mirthe, en nu is er nog een meisje op komst, welke

> zou jij er het best bij vinden passen.

> Mette (al vind ik Milou wel leuker, maar dat past

> minder goed bij Mirthe)

Ja, ik zat met hetzelfde dilemma. Maar ik vind Mette ook niet geweldig bij Mirthe.

• Millie

Ikzelf

Finn, Mees, Bloeme en Ninthe

Je vriendin

Dide en Lina

Je buren

Max, Mirthe en Mathilde (tot Thilde afkorten)

• Jorsum

Finn, Thorben, Lena en Julot

Riva en Leah

Milou