Nieuw Spel

• Charlou

Leuk zo'n variatie!

Mijn gezin

Dochter: Reza

Dochter: Tess

Dochter: Jolien

Mijn zus:

Zoon: Joris

Mijn broer

Dochter: Annelies

• Lizzy27

Je hebt een gelukkig gezin bestaande uit drie kinderen. Je hebt drie dochters! Hoe heten jouw dochters?

Kies uit…

Fleur; Esmee en Tess.

Je zus is zwanger van een jongetje en heeft dringend jouw advies nodig, welke naam zou jij haar adviseren.?

Levi (de enige die ik best wel mooi vind, uit dit rijtje)

Je broer zijn vrowu verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?

Anne Marthe, met als roepnaam : Marthe

Annelies zou nogal raar zijn aangezien ik zelf zo heet ;-)

• muriel

Hoe heten jouw dochters?

Lena

Norah

Reza

Je zus is zwanger van een jongetje en heeft dringend jouw advies nodig, welke naam zou jij haar adviseren.?

Ties

Je broer zijn vrouw verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?

Anne

• -Emmy-

Ik heb drie dochters:

Norah, Reza en Tess

Mijn zus adviseer ik de jongensnaam:

Joris

Mijn broer en zijn vrouw geef ik als advies:

Annemone

• Vleerkipje

Je hebt een gelukkig gezin bestaande uit drie kinderen. Je hebt drie dochters! Hoe heten jouw dochters?…

Maaike, Norah en Iris

Jasper

Je broer zijn vrouw verwachten een kindje en willen graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?

Anne

Ps: leuk spelletje :)

• Lorelei

Je hebt een gelukkig gezin bestaande uit drie kinderen. Je hebt drie dochters! Hoe heten jouw dochters?

Kies uit…

Nikki Lotte Lena Millie Dille Fleur Maaike Yarah Michelle Tabitha Carmen Norah Esmee Reza Jolien Loes Tess Iris Sam Johanna Daphne

Esmee, Carmen en Daphne!

Stan Thijs Jayden Rob Mick Ties Myrdinn Joseph Gijs Brian Levi Joris Rick Manuel Norbert Jasper Rico

Ties, denk ik.

Je broer zijn vrouw verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?

Anne

Anne Marije

Annemarie

Anne Marthe

Anneke

Annelies

Anneloes

Annemone

Annet

Anne, maar het liefst als 2e of 3e naam.

• Phlox

Hoe heten jouw dochters?

Norah

Daphne

Iris

Gijs

Je broer zijn vrowu verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?

Anne maar liever Anna

• Jorsum

Kies uit…

Reza, Dille en Sam

Gijs

Anne

• Millie

Mezelf

Lotte, Lena en Norah

Zus

Ties

Broer

Anne Marthe

• Elif

Voor de volgende samengestelde spontane bevallingen mag je kiezen uit bepaalde uiteenlopende rijtjes, ik ben benieuwd of we dan heel veel dezelfde rijtjes krijgen of juist veel verschillen. Natuurlijk snap ik het helemaal als mensen zeggen ik vind alle namen verschrikkelijk of ik zou ze niet kiezen, maar het is gewoon voor de fun..

Kies uit…

CarmenNorahReza

Myrdinn

Anne