Leuk zo'n variatie!
Mijn gezin
Dochter: Reza
Dochter: Tess
Dochter: Jolien
Mijn zus:
Zoon: Joris
Mijn broer
Dochter: Annelies
Je hebt een gelukkig gezin bestaande uit drie kinderen. Je hebt drie dochters! Hoe heten jouw dochters?
Kies uit…
Fleur; Esmee en Tess.
Je zus is zwanger van een jongetje en heeft dringend jouw advies nodig, welke naam zou jij haar adviseren.?
Levi (de enige die ik best wel mooi vind, uit dit rijtje)
Je broer zijn vrowu verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?
Anne Marthe, met als roepnaam : Marthe
Annelies zou nogal raar zijn aangezien ik zelf zo heet ;-)
Je hebt een gelukkig gezin bestaande uit drie kinderen. Je hebt drie dochters! Hoe heten jouw dochters?…
Maaike, Norah en Iris
Je zus is zwanger van een jongetje en heeft dringend jouw advies nodig, welke naam zou jij haar adviseren.?
Jasper
Je broer zijn vrouw verwachten een kindje en willen graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?
Anne
Ps: leuk spelletje
Je hebt een gelukkig gezin bestaande uit drie kinderen. Je hebt drie dochters! Hoe heten jouw dochters?
Kies uit…
Nikki Lotte Lena Millie Dille Fleur Maaike Yarah Michelle Tabitha Carmen Norah Esmee Reza Jolien Loes Tess Iris Sam Johanna Daphne
Esmee, Carmen en Daphne!
Stan Thijs Jayden Rob Mick Ties Myrdinn Joseph Gijs Brian Levi Joris Rick Manuel Norbert Jasper Rico
Ties, denk ik.
Je broer zijn vrouw verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?
Anne
Anne Marije
Annemarie
Anne Marthe
Anneke
Annelies
Anneloes
Annemone
Annet
Anne, maar het liefst als 2e of 3e naam.
Hoe heten jouw dochters?
Norah
Daphne
Iris
Gijs
Je broer zijn vrowu verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?
Anne maar liever Anna
Kies uit…
Reza, Dille en Sam
Gijs
Anne
Voor de volgende samengestelde spontane bevallingen mag je kiezen uit bepaalde uiteenlopende rijtjes, ik ben benieuwd of we dan heel veel dezelfde rijtjes krijgen of juist veel verschillen. Natuurlijk snap ik het helemaal als mensen zeggen ik vind alle namen verschrikkelijk of ik zou ze niet kiezen, maar het is gewoon voor de fun..
Kies uit…
CarmenNorahReza
Myrdinn
Je broer zijn vrouw verwacht een kindje en wil graag een naam met de naam Anne omdat haar moeder zo geheten heeft. Welke naam prijs jij aan?
Anne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?