Annechien Steenhuizen moeder van Vesper

• Elisa81

Annechien Steenhuizen is moeder geworden. Op 1 september is ze bevallen van Vesper. Vandaag toont de nieuwslezer haar dochter voor het eerst.

Moeder en dochter maken het geweldig. Annechien: “We zijn mind blowing gelukkig met haar!”

Het is de bedoeling dat Annechien in januari terugkeert van haar zwangerschapsverlof bij de NOS. Daar is ze onder andere het gezicht van NOS op 3 en speciale uitzendingen, bijvoorbeeld vanaf popfestival Noorderslag.

Bron: www.rtl.nl & www.voornamelijk.nl

Wat vinden jullie? Ik vind het geen mooie naam, erg gewaagd.

• Lieve!

Erg mooi!

Wel gewaagd inderdaad, maar de naam is stoer en tegelijk lief.

Ik zou de naam zomaar kunnen geven….

(Ik heb alleen wel dezelfde achternaam als Annechien, maar waarschijnlijk heeft het kindje toch de naam van haar vader ;))

• Phebe

Ik dacht het eerst aan een jongen!

Vind het niks.

• Nahariya

Ik vind het een erg mannelijke naam, niet leuk voor een meisje.

• Lorelei

Ik vind het een hele stoere naam. Maar ik denk dat ik hem zelf uiteindelijk toch niet zou geven.

• Sophéa

Ik vind 'm wel cool, maar hier in de familie komt een naam voor die er één letter van verschilt, dus laten we dat maar niet doen.

Sowieso zou ik hem aan een jongen geven en niet aan een meid!

• -Emmy-

Ik vind dit dus een super gave unisex naam! :)

Vond 'm eerst ook niet zo super, maar ben eraan gewend geraakt doordat ik iemand via een forum ken die haar dochtertje zo heeft genoemd :)

• Maren

Nee, dat vind ik geen mooie naam, zeker niet voor een meisje. Het doet me ook veel te veel denken aan de vespers, een soort van middaggebed.

• Lorelei

Vesper is Latijn voor avond. Volgens mij wordt die term weleens gebruikt in kloosters. Als nonnen het over een Vesper zouden hebben, zou ik ook niet aan een meisje denken. Maar ik ken ook geen nonnen, dus dat is bij mij niet echt een probleem…

• Be2You 2013

ik dacht echt dat het om een jongen ging al is Vesper in mijn ogen inderdaad iets wat bij een kerkdienst hoort en niet echt een naam. ik vind het voor een meisje al helemaal niet mooi, voor een jongen nms maar kan nog. (zoiets als Jesper dan)