Florentine/Florien - ik vind Florien wat stoerder, en ik houd daar meer van dan van chique
Saar/Sara/Sarah - ik vind ze alledrie prachtig en het wisselt ook per dag, maar vandaag toch Saar
Elise/Alizé - vind ze allebei niet zo leuk, maar dan kies ik toch voor Elise, bekt in mijn oren lekkerder dan Alizé
Lea/Lena - Lea vind ik ouderwetser dan Lena, en minder goed kunnen voor nu
Amber/Sterre - simpelweg omdat ik Amber geen mooie naam vind, Sterre véél leuker
Janne/Janneke - Janneke doet me teveel aan Jip&Janneke denken, Janne dan wat leuker en van deze tijd
Jara/Yara/Mara - Yara vind ik geweldig, één van de (heel) weinige namen die ik juist mooier vind met een Y
Thijs/Ties - Ties vind ik boerser klinken dan Thijs, schrijfwijze Tijs vind ik persoonlijk leuker
Cas/Bas - Cas leuk, Casper nog leuker, Bas doet me denken aan die supermarkt en net als hierboven boerser
Floris/Florian - Florian vind ik niet mooi, Floris dan net iets leuker
Rik/Robin - Rik vind ik als Rick wel heel leuk, maar Robin toch net iets leuker (maar veel leuker voor een meid)
Lars/Bram - Bram is mijn nummer 1 jongensnaam op dit moment, heel leuk
En zouden jullie voor de volgende namen de jongens- of meisjes'variant' kiezen?
Sietse/Sietske - allebei niks, maar dan Sietse, omdat ik de -tske- slecht uit kan spreken in Sietske
Bauke/Baukje - ook allebei niks, maar hier Bauke, heel stom, omdat ik bij Baukje aan zo'n merk in kookdingen moet denken
Maxim/Maxime - Maxim voor een jongen vind ik persoonlijk te vrouwelijk klinken
Alexander/Alexandra - mooi, ook leuk af te korten tot van alles, Alexander vind ik dan weer helemaal niks
Merlijn/Merijn(e) - al is het een tovenaar, ik heb een zwak voor jongensnaam Merlijn