Haha, ik bedacht me net: Wat gek dat mijn naam nog niet is genoemd! Maar hier staat 'ie dan toch tussen.
Ik zie m'n eigen naam vaak voorbij komen als zijnde ordi, ik vind 'm zelf ook ordinair haha. Gelukkig ben ik als persoon eerder kak dan ordi
och judith als je echt bang bent mensen voor het hoofd te stoten kan je beter de hele dag in bed blijven liggen
mijn lelijke namen lijst, in willekeurige volgorde;
jongens:
johan
henry
richard
djayden ( of eigenlijk elke naam die met dj begint)
peter
finn ( dan liever finnegan oid)
arjan
raymond
dennis
sander ( alexander wel mooi)
meisjes:
marieke ( rieke wel weer leuk)
carla
ramona
molly
jantina
janna
keeleigh ( echt deze schrijfwijze ooit gezien)
mara ( sorry mamas)
rianne/a
samantha ( sam weer erg leuk)
Ik heb niet een lijstje maar wel een aantal type namen die ik vreselijk vind:
Namen als Destiny, Charity, etc met ook nog alle vreselijke verkeerde spellingen (Destany/Destunieh, etc)
Namen die gewoon een afkorting zijn: Saar, Fien, Juul etc.
Namen die lomp zijn: Pleun, Kee, etc.
Namen op -tje, zoals Dieuwertje en Pietje
Namen die verkeerd gespeld en/of uitgesproken worden: Djayden ipv Jayden, Sjarrel voor Charles (want dat is echt niet de Franse uitspraak, zoals wel vaak geclaimd wordt).
Iemand heeft een keer achter m'n rug om geroepen: wie noemt z'n kind nou Marjolein!?!? Ik hoorde het want ze had niet door dat ze zoveel volume produceerde… Nou ja, ondanks dat ik dat jaar verre van het beste jaar van m'n leven zie had ik wel zoiets van: lekker boeiend het is niet mijn schuld dat ik zo heet.
Hier mijn lijstje:
Meisjes:
Kimberly
Priscilla
Charissa
Cynthia
Tanisha
Tika
Destiny
Shaniqua
Chantal
Melissa <– De meeste Melissa's die ik ken zijn verre van ordinair maar er is iets met issa's..
Jongens:
Jayden
Jason
Delano
Maikel
Tristan
Darryl
Jeffrey
Jordi
Luigiano
Yoram
isra Schreef:
——————————————————-
> och judith als je echt bang bent mensen voor het
> hoofd te stoten kan je beter de hele dag in bed
> blijven liggen
Er is toch echt een tijd geweest dat je dit soort topics niet kon beginnen op dit prikbord. Ik weet nog dat iemand van het prikbord is verbannen, die net zoiets had gedaan als dit. Veel prikkers stoorden zich daar toen aan en hadden het gemeld. Zij had misschien wel al eerder meer kwetsende dingen gezegd, dat weet ik niet precies. In ieder geval was precies zo'n topic als dit de druppel die de emmer deed overlopen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?