Maren

• Mireille

Hoi Allemaal,

Gewoon erg benieuwd wat jullie van de naam MAREN vinden? Zouden hem graag aan onze aanstaande dochter geven maar heb nog wel een probleem. Goede vriendin van mij heeft een dochter die M.are heet. Weet niet of dit een probleem zal zijn???

Wat vinden jullie???

Groetjes

• S.

Mooie naam. Ik zou hem gebruiken, maar als het een hele goede vriendin is zou ik haar misschien wel inlichten!

• Moa

Maren, ik vind het erg leuk.

Het lijkt wel erg op Mare. Als het een erg goede vriendin is zou ik er goed over nadenken en wellicht met haar bespreken.

• Sydney

Ik zou het wel bespreken. Niemand heeft het alleenrecht op een naam dus als het voor jullie DE naam is..doen!

• Johanna

Niet doen.

Mare en Maren is in spreektaal bijna hetzelfde. Als het echt een goede vriendin is heb je het samen zometeen over de meisjes. En gaan de meiden wellicht ook samen spelen, en dan wordt het erg verwarrend voor de dames. Je naam is ook je identiteit.

Wat vinden jullie van:

Marle

Maria

Mara

Marien

Marijn

Marin

Karen

• Marieke72

Als je het uitspreekt als Marèn, vind ik hem leuk. Als Marun vind ik het niet leuk.

Als een goede vriendin van mij een Mare heeft zou ik geen Maren kiezen.

• Charlou

Erg leuke naam Maren! Ik ken dan ook een heel lief meisje met deze naam dus misschien wellicht maakt dat het net wat mooier.

Maar M.are en M.aren zijn wel bijna identieke namen….en als je deze vriendin heel erg vaak ziet dan zou ik het persoonlijk niet doen.

Misschien is Marin nog een optie? 1 letter verschil maar toch aardig anders dan M.are.

• Persansept

Ik vind hem erg mooi! nog leuker vind ik Marens

• mamavanPh&M

Mijn dochter heet Marenthe en daarom zie ik het meer als afkorting.

Maren vind ik dan niet zo lekker uitspreken, Mare al mooier, maar als je vriendin een dochter heeft met die naam zou ik het eerst met haar gaan bespreken.

• Evva

Ik vind het een erg mooie naam, stijlvol en vrouwelijk!

Vind hem, op welke manier je hem ook uit wil gaan spreken, veel lijken op Mare. Daarover zou ik het zeker nog hebben.

Een alternatief is misschien Lauren? Die vind ik ook heel erg mooi!