Wat vind je van....

• Isaura

Isalie

Wat vind je van de naam?

Wat voor persoon zie je erachter?

En hoe vind je het mooist geschreven? (bijv. Isalie, Isali, Isa-Li)

• Elif

Isalie het mooiste geschreven. Ik zie er een vrij pittig, mooi meisje bij. Een brunette op de een of andere manier, met leuke spleetoogjes haha..

Ik vind het leuk klinken! Al is het niet helemaal mijn stijl, heel leuk voor een ander.

• Evva

Leuk! Weer eens wat anders dan Isa en Rosalie! :)

Klinkt leuk, mooiste spelling vind ik gewoon Isalie. Je schrijft tenslotte ook geen Rosa-Li (neem ik aan.).

Het is niet echt mijn smaak, maar voor een ander vind ik hem heel mooi! Of als je meerdere mensen wilt vernoemen, maar niet alle naam in zijn geheel wilt gebruiken (een opa die Isaac heet en een oma Rosalie) is dat ook leuk. Van Isaac en Rosalie vind ik Isalie ook mooi (ook als roepnaam). Maarja.

• .

Wel even wennen! Isalie…

• Helena mv L&M&O

Isalie, ik vind hem wel leuk. Hij klinkt heel bekend, maar ik heb de naam nog nooit gehoord.

Heb voor een eventuele dochter van ons wel eens Isanoor/Isenoor bij de hand gehad. Vind ik ook leuk.

• Elin

Hier bij ons in de buurt heb je de Isala-kliniek, een ziekenhuis. Meteen toen ik de naam zag moest ik daaraan denken, dus ik zou 'm zelf nooit geven. Maar als je die associatie niet hebt, is het wel een mooie naam.