Wiske

• Kaat

is geboren bij vrienden van vrienden. Zusje van M.ette.

Ik kan het niet los zien van Suske (vraagje: wie dacht er niet aan Suske & Wiske bij het lezen van de titel??), en daar zou ik nooit voor kiezen, voor een naam waar iedereen automatisch een andere naam van een bekend duo aan koppelt.

Terwijl ik de naam op zich zo verkeerd nog niet vind.

• Laura

Nou, ik vind het in elk geval een verademing dat deze mensen wel snappen dat Wiske het meisje is :D

• Blue

Er zullen inderdaad heel wat flauwerikken zijn, die haar later vragen : “Waar is Suske?”

Maar de naam vind ik wel heel leuk, al had ik zelf eerder Wies gekozen, of Louise (Wiske komt van Louise, Suske van Franciscus)

• Bleie

Tja, ik dacht ook meteen aan Suske. Zou er zelf niet voor kiezen, maar inderdaad eerder voor Wies oid.

• Isaura

Ik dacht ook gelijk aan Suske:D

• Kmv4

Ik dacht bij het zien van de titel meteen ‘Oneeeeeeee he! Ze zullen toch niet een meisje……….’ en jawel hoor ze hebben hun dochter echt Wiske genoemd :(

• Piano

Ik dacht niet aan Suske. Omdat ik iemand ken die altijd Wiske genoemd wordt, maar ik weet niet of het haar echte naam is.

Mooi vind ik het niet.

• Elif

O wat sneu voor dat kind.. :( Die zal later een hoop flauwe grap over zich heen krijgen ben ik bang. Dat snap ik dan niet van de ouders, leuk dat zij het een mooie naam vinden, maar denk ook even aan de consequenties voor je kind..

• Evva

Ik moest ook meteen denken aan Suske, helaas. Maar de naam is opzich niet verkeerd. Dan wel niet mijn smaak, maarja.

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik dacht ook gelijk Suske en Wiske! Al vind ik los daarvan Wiske wel een leuke naam.

Gisteravond hoorde ik op tv een vrouw met de naam Sidonia. Ik geloof dat ik dan toch liever Wiske heet… ;)