Zoon voor Tim Akkerman

• Kaat

DEN HAAG - Zanger Tim Akkerman is maandag voor de tweede keer vader geworden. Zijn vrouw Stephanie beviel van een zoontje, Denne Tony Wil.

Dat heeft het management van Akkerman maandag meegedeeld.

De voormalig Di-rect-zanger en zijn vrouw hadden al een dochtertje, Lila. Akkerman laat weten ‘'supertrots’ te zijn op zijn vrouw en zoon.

Moeder en Dennne maken het goed. Akkerman werkt momenteel aan een solocarrière.

—————————————————

Hoe zou je dat uitspreken? Dennuh? Dennie???

• Lizzie

Als ik Denne zie denk ik aan Senne, Dennuh dus. Ik vind het niet leuk. Senne zoo véél mooier !

Lila wel leuk !

Groetjes Lizzie.

• Blue

Ik denk dat hij uitgespronken wordt als Dennuh

Ik ken de naam Denne van een solo-theater-voorstelling van acteur Barry Atsma, maar het lijkt me sterk als hij daarop gebaseerd is.

Zie : Denne - Barry Atsma

Voor mij is de naam Denne, het nét niet. Ik vind het ook geen mooie combinatie met zus Lila

• Kaat

Haha, dat lijkt mij ook niet nee.

Voor mij lijkt Denne als Dennis-maar-dan-moderner. Een net-niet-naam, maar da's mijn mening.

Lila vind ik wél erg leuk.

• Leanna mv Liam & Noa

Oooh denneboom.. oooh denneboom. Dat is wat ik als eerste dacht. Maar eigenlijk vind ik het niet een vreselijk lelijke naam. Zou hem alleen nooit zelf kiezen.

• Piano

Als je het als natuurnaam ziet, voor een meisje nog wel ok, maar voor een jongen veel te soft.

Lila vind ik wel een leuke, vrolijke naam. (Lila is niet mijn echte naam).

• Elis

Hij was zojuist op de radio en hij spreekt het uit als den-nuh. Kwam op het idee voor de naam toen hij door de Denneweg liep in Den Haag :)

• Evva

Heel aparte naam, nog nooit van gehoord.

Lila en Denne, aparte combi, maar het is het net niet voor mij. ;)

• Joos + baby boy

Ik ken een meisje dat zo heet (ook nog eens vlak voor kerstmis geboren…. ::o ).

Vind het geen leuke naam.

Voor een jongen zoiezo veel te soft!