Op zoek naar mooie namen!!

• Monique-Quijs

Hallo,

Ik heb al twee keer eerder gepost maar er zijn nog niet DE namen uitgekomen!! Graag nog wat Tips??

Ik ben op zoek naar leuke namen die ook passen bij de naam van mijn zoon en dochter,

Mijn dochter heet Nina Joyce Pascalle en mijn zoon Nikkela Stefan Rick, We hebben destijds niet bewust gekozen voor de naam met dezelfde letter te laten beginnen en eindigen.We zijn OOk niet op zoek naar een naam met de begin letter N

Zelf hebben we al een meisjes naam verzonnen (Isa Sofie) maar tips zijn altijd welkom,

voor een jongen hebben we nog geen idee!!!

O ja zouden jullie ook mee willen denken over de doopnamen die afgekort of verknutseld !!!!Wel willen we geen meisjesnaam voor een jongen en geen jongensnaam voor een meisje!!! mogen worden, de namen zijn Joyce en Marielle!

Dankjwel alvast

Monique

• Evva

Ik vind Veerle ook goed bij Nina en Nikkela passen als meisjesnaam! Maar ik vind Isa ook prachtig erbij. :)

Voor een jongen vind ik: Tygo, Roan, Liam, Hugo, Owen, Luca, Noah, Nathan, Naud, Tristan ook mooi. Er zijn natuurlijk nog véel meer namen die erbij passen hoor! ;) maar dit waren gewoon een paar namen die in me op kwamen..

Als je voor een meisje voor Isa Sofie kiest, vind ik zelf dat Isa Sophie een mooiere spelling is. Iets klassieker, meer internationaal en ik vind het ook mooier op papier staan, maar dat is natuurlijk mijn mening.

Dat laatste, over die doopnamen, snap ik niet echt? Iets over doopnamen die afgekort/verknutseld mogen worden, en de namen zijn Joyce en Marielle. Wat is daar de bedoeling van? ;)

Liefs, Evva.

• Monique-Quijs

De namen Joyce en marielle zijn de doopnamen maar die moeten voor een jongen verandert worden in jongens namen en voor een meisje moeten ze afgekort of verkutseld worden…

• Evva

Oh, oke.

Meisje:

Joya, Lois (niet qua spelling, maar qua klank), Joy

Mayelle, Marie, Mel, Ariel, Elle

Jongen:

Jayce, Jace, Jos, Joris

Miel, Mart, Mark, Mel, Melle.

Zoiets?

Groetjes, Evva

• Leanna mv Liam & Noa

Meisje:

Mariëlle: Elle, Marie, Mira, Melle, Ariëlle, Ellie, Mirelle, Malie, Lima, Maël, Maëlle

Joyce: Joy, Joce,

Joyce & Mariëlle samengevoegd: Joëlle, Jolie,

Jongen:

Mariëlle: Jelle, Mari, Arie, Liëm. Miel

Joyce: Joe, Jey, Joey

Joyce & Mariëlle samengevoegd: Jelle, Milo