Gezocht

• Ruth

Wie heeft een mooie naam voor zijn kleintje uitgekozen, én ook een mooi geboortekaartje?

Ik spaar al 12 kaartjes en heb ook een leuke website gemaakt.

Ik ben nog steeds op zoek naar leuke nieuwe geboortekaartjes dus wie o wie heeft er 1 of meerder kaartjes voor mij?

Je zou me er erg blij mee maken~!

Alvast bedankt

Groet Ruth

geboortekaartje20@hotmail.com

http://hobby.clubs.nl/verzamelingRuth

• Ruth

Misschien zie je op mijn website ook nog wel leuke namen die inspirerend kunnen zijn (tu)

• Evva

Ik was al aan het kijken. Leuke site! En wat heb je al veel verschillende kaartjes.

Sommige kaartjes/namen vind ik echt hélemaal mijn smaak, andere weer net niet.

Leuk om te zien dat er zoveel verschillende zijn. :)

• Ruth

Wat leuk Evva dat je op mijn site bent geweest. Ik heb idd al erg veel. Heb maar een klein deel erop staan nog hoor, maar probeer elke dag weer wat nieuws erbij te zetten. Ik heb idd veel verschillende kaarten en namen.

Ben jij naar een naam op zoek, of vond je het gewoon leuk om te kijken?

Dank voor je bezoekje! En als je ooit eens een kaartje hebt hou ik me zeker aanbevolen!

• Evva

Ik heb een gigantische namentic. ;) haha. ik vind het altijd leuk om te zien wat voor namen mensen geven, zelf heb ik dat nog niet nodig, ben nog erg jong. Geen dank hoor ;) haha. Als ik een leuk kaartje tegenkom, zal ik hem mailen ;)

• Laura

Dit is die van Thijs

• Floor44

Wat leuk om te kijken zeg. Sommige namen zijn echt bijzonder:

Piep: in eerste instantie vond ik het een grappige variant van Fiep, maar nee, piep.. dat kan niet toch..

Dymphke

Fiorella

Yoris: ojeee, wat zonde van de naam!! Broer heet Jasper, vandaar waarschijnlijk de Y..

Uniek: tja, leuk voor een paard

Meare: hoe zou je dit uitspreken?

Kristijan: ja, hij zal snel leren spellen!

bijzondere combi's:

Silke, Broni, Kiara. Silke vind ik geweldig. Broni erg raar en Kiara behoorlijk ordinair. (Het kaartje ook een beetje jammer… alsof Kiara alleen maar huilt..)

Dirk en Fiora

• Ruth

Wauw Laura wat een mooie kaartje hebben jullie voor Thijs uitgekozen, mooi dat blauw met bruin!

Is het een merkkaartje of helemaal zelfontworpen? Ik ken hem helemaal nog niet.

Mocht je er eentje over hebben dan hou me ik me zeker aanbevolen.

Bedankt voor je reactie

Groetjes Ruth

• Ruth

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld hoor Evva! Het is leuk om al die verschillende, aparte en mooie namen te zien en te horen!

• Ruth

Hi Floor

Leuk dat je op mijn site bent wezen kijken en je reactie hebt gegeven. hahahah heb er erg om moeten lachen!!

Ben het helemaal mee je eens!!

Je kan niet zeggen dat ik weinig aparte namen heb he in mijn verzameling!