Rebecca Loos

• Madelief mv 1

Is 17 juli 2009 bevallen:

Rebecca Loos is vrijdag bevallen van een jongen: Magnus Leon Loos Skaiaa. Hij is vrijdagmorgen heel vroeg in Oslo geboren en woog 3,3 kilo.

Via haar website laat de ze weten dat ze het kereltje iets na half drie 's ochtends op de wereld heeft gezet. Wie de vader is van het knulletje is onbekend. Loos zou een relatie hebben met een Noorse arts, van wie ze al na een maand in verwachting raakte.

De 32-jarige beroepsberoemdheid gaf in juni 2006 al aan dat ze graag moeder wilde worden. Destijds gaf ze zichzelf twee jaar om voor nageslacht te zorgen. Als dat niet zou lukken, zou ze overgaan op adoptie. “Er zijn zoveel kinderen in de wereld die liefde nodig hebben, en ik heb zoveel liefde te geven. Het zou zonde zijn als die liefde alleen maar naar mijn hond gaat.”

Loos werd in 2004 beroemd toen ze naar buiten bracht dat ze een affaire had gehad met profvoetballer David Beckham. De diplomatendochter werkte als persoonlijk assistent voor de voetballer, die is getrouwd met ex-Spice Girl Victoria.

• Maart

Ik vind Magnus echt erg leuk, te leuk eigenlijk voor zo'n domme doos als zij :D

De vader is trouwens wel bekend: Sven Christjar Skaiaa

• Floor44

Haha, verwacht ze dat haar zoontje de nieuwe keizer van het Romeinse rijk wordt ofzo.. ik vind dit niets, beetje grootheidswaanzin.

• snabbeltje

weet niet wat ik ervan vind

vind voor een kleintje niet leuk

als ie groter is wel