hormonen? twijfels over intitialen..

• Gwen

:S Komt ze weer…:D

Ik ben nu 37 weken zwanger en ga plots weer twijfelen.

Ons meisje gaat Olivia heten.

Over de tweede naam zijn man en ik het oneens.

Ik vind Olivia Sophie heel mooi maar hij vindt de afkorting O.S. niet kunnen.

Hij vindt Audrey als tweede naam heel mooi (heb een stokje ervoor kunnen steken als eerste naam;)

Wat vinden jullie. kan je afkorting O.S. of niet?

Als je nog een mooie alternatief weet dan graag! ( ik houd van klassieke namen)

dank voor je mening alvast!!

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Maar achter die O.S. komt toch nog een naam? Bijvoorbeeld: Olivia Sophie Rozenburg. Dan zijn haar initialen O.S.R.

Ik zou me niet druk maken over Olivia Sophie! Olivia Valerie vind ik mooier, maar Olivia Sophie klinkt ook mooi. Gewoon doen!

• Hagar

Wat is er mis met O.S? Ik snap um niet!

En inderdaad, er komt toch nog een achternaam achter? Stel dat je Bos heet dan vind ik O.B. bijv. niet mooi. Je gebruikt toch vaak alleen de initialen van je eerste naam en achternaam, dus ik hoop niet dat je je achternaam met een B begint? ;)

Olivia Sophie is prachtig!!!

Audrey vind ik meer een jaren 80 naam, beetje geweest. Olivia Audrey bekt ook niet zo lekker.

• @lie

Wat is er mis met O.S.?

Audrey vind ik trouwens erg mooi! Mooier dan Sophie en Olivia:)

• Marie-Louise mv. Norah&Samuel!

Ik vind Audrey ook wel mooi, maar dan in een franstalig gebied, omdat ik in Nederland heel vaak de uitspraak auw-drie hoor. Jammer is dat!

• Jizz

Maar dan komt er toch nog post voor O.S. Rozenburg toch….

Ik weet wat het is want mijn initialen zijn R.A.M en dat is echt waar!!

Kun je de namen niet omdraaien, Sophie Olivia, roepnaam gewoon Olivia,

dat maakt toch niet uit voor de roepnaam in welke volgorde de namen staan.

• Lizzie

Olivia Sophie klinkt mooi hoor !

Zo hebben alle namen iets qua initialen:

Olivia Sophie : O.S. (een Os, Olympische Spelen)

Olivia Audrey : O.A. (Onder Andere(n)

Olivia Valerie : O.V. (Openbaar Vervoer)

Maar het zijn allemaal geen ‘erge’ dingen ofzo !

Groetjes Lizzie.

• Nienke

Olivia Sophie is prachtig. Ik snap echt het probleem van O.S. niet, bovendien komt er nog een achternaam achter. Ik kan me voorstellen dat je geen S.S. zou doen, maar O.S.? (os of olympische spelen?), daar denkt toch niemand over na?!

Ik vind Audrey niet mooi bij Olivia. Ik vind dat Sophie de naam Olivia iets verzacht en daardoor een supercombi!!!!

• Evva

Gewoon doen! :). Ik ken iemand die HAL heet, iemand die IK heet etc. dus zo erg is het niet! ';)

• Lins

Ook ik vind O.S. prima initialen.Wat vind je van Olivia Marie?